پلیس بر وضعیت فنی اتوبوس‌های‌های راهیان نور نظارت ویژه می‌کند


پلیس بر وضعیت فنی اتوبوس‌های‌های راهیان نور نظارت ویژه می‌کند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پوشش ترافیکی مسیرهای حرکت کاروان های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور استان است.

سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» اظهار کرد: با توجه به شروع زمان اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دراستان ایلام و متصور بودن تصادفات احتمالی و رخدادهای ناگوار،تمهیدات و تدابیر ترافیکی درمسیرهای تردد آنها به عمل می آید.

وی با بیان اینکه ضمن بررسی وضعیت فنی اتوبوس‌های حامل زائران در مبداء و مسیرهای تردد از حرکت اتوبوس‌های فاقد ایمنی لازم، جلوگیری خواهد شد، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران، مسافران اتوبوس هایی که مرتکب تخطی از مقررات و یاعدم رعایت اصول ایمنی شده و متوقف شوند، با وسیله مناسب دیگر و یا در صورت امکان با همان اتوبوس به مقصد اعزام شده و در خصوص اعمال قانون اتوبوس متخلف در خاتمه سفر اقدام لازم از طریق شرکت مسافری مربوطه صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : با اتخاذ تدابیر لازم موانع و مشکلات و یا اقداماتی که احتمال بروز راه‌بندان در مسیر کاروان های راهیان نور را افزایش می‌دهد را مرتفع خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهوراستان تصریح کرد: در صورت نیاز به اجرای محدودیت های ترافیکی در طول مسیر تردد کاروان‌های راهیان نور مراتب در اسرع وقت از طریق رسانه های گروهی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان