در رویداد X019 بازی‌های جدید استودیوهای ابسیدین و Rare معرفی می‌شوند


در رویداد X019 بازی‌های جدید استودیوهای ابسیدین و Rare معرفی می‌شوند

به نظر می‌رسد که آی‌پی‌های جدید استودیوهای «ابسیدین» (Obsidian) و «رر» (Rare) و تاریخ انتشار برخی عناوین دیگر در رویداد X019 رونمایی خواهد شد. مایکروسافت برای رویداد X019 تدارکات ویژه‌ای دیده است و ظاهراً قصد دارد که از این پس به‌طور به خصوصی به آن بپردازد. از جمله وعده‌های مایکروسافت برای این رویداد، بازی‌های جدید و اخبار تازه از سرویس‌های...

به نظر می‌رسد که آی‌پی‌های جدید استودیوهای «ابسیدین» (Obsidian) و «رر» (Rare) و تاریخ انتشار برخی عناوین دیگر در رویداد X019 رونمایی خواهد شد.

مایکروسافت برای رویداد X019 تدارکات ویژه‌ای دیده است و ظاهراً قصد دارد که از این پس به‌طور به خصوصی به آن بپردازد. از جمله وعده‌های مایکروسافت برای این رویداد، بازی‌های جدید و اخبار تازه از سرویس‌های xCloud و Game Pass بوده است.

تحلیل‌گر «نیکو پارتنرز» (Niko Partners) یعنی «دنیل احمد» (Daniel Ahmad) در حساب توئیتر خود از معرفی آی‌پی‌های جدید استودیوی ابسیدین و رر طی رویداد X019 گفته است. علاوه بر این‌ها، به گفته‌ی او عناوین معرفی شده‌ از جمله Bleeding Edge ،Wasteland 3 و Minecraft Dungeons هم تاریخ انتشار مشخصی را دریافت خواهند کرد و همه‌ی آن‌ها قرار است در سال 2020 روانه‌ی بازار شوند.

اگر طرفدار ایکس‌باکس گیم استودیوز هستید، X019 ارزش دیدن را دارد.

این رویداد شامل تاریخ‌های انتشار مشخص برای عناوین ایکس‌باکس گیم استودیوز نظیر Bleeding Edge ،Minecraft Dungeons و Wasteland 3 خواهد شد. آی‌پی جدید از ابسیدین و رر به علاوه‌ی بسیاری چیزهای دیگر.

مانند تمامی شایعات به این شایعه هم نمی‌توان کاملاً اطمینان کرد و باید منتظر ماند و دید که در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد، ولی نام دنیل احمد را بارها در گزارشات و شایعاتی شنیده‌ایم که نهایتاً درست از آب درآمده‌اند.

رویداد X019 هم‌اکنون در جریان است و تا 16 نوامبر (25 آبان) ادامه پیدا خواهد کرد.

در رویداد X019 بازی‌های جدید استودیوهای ابسیدین و Rare معرفی می‌شونددر رویداد X019 بازی‌های جدید استودیوهای ابسیدین و Rare معرفی می‌شوند



تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...