برگزاری مراسم تشییع رضا عبدی


برگزاری مراسم تشییع رضا عبدی

مراسم تشییع پیکر رضا عبدی گوینده و بازیگر نمایش‌های رادیویی از جمله صبح جمعه با شما و جمعه ایرانی برگزار شد.

برگزاری مراسم تشییع رضا عبدیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مراسم تشییع این هنرمند فقید جمعی از مسئولان صدا و سیما بویژه معاونت صدای رسانه ملی و هنرمندان و همکارانش در برنامه‌های پرطرفدار جمعه ایرانی حضور داشتند.
معاون صدای رسانه ملی در این مراسم گفت: سخت است در فراغ کسی حرف زدن که نامش و کار و آثارش لبخند را بر لبان مخاطبان می‌نشاند، او اثار نیک و ارجمندی بر جای گذاشت.
آقای حمید شاه آبادی ادامه داد: همه همکاران در رادیو تلاش می‌کنند، اما آن‌ها که کار طنز می‌سازند سختی بیشتری تحمل می‌کنند. مرحوم عبدی چند دهه برای مردم و همه مخاطبانی که با او ارتباط برقرار کرده بودند آثاری خلق کرد و امروز او را در میان همه کسانیکه از او به نیکی یاد دارند بدرقه می‌کنیم. هنرمندان رادیو همیشه به فکر مردم هستند تا غمی از غم‌های مردم بزدایند و مشکلی از مردم را رفع کنند.
وی گفت:: همه آن‌ها که از او خاطره دارند خاطرات نیکی در دلشان است و این لحظه سختی است که او را بدرقه می‌کنیم. امیدوارم برای رادیو این هنرمندان پیشکسوت و این چهره‌های فرهیخته سبک زندگیش و همه کارهایش الگو باشد نسل جدید بداند این‌ها با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کردند. هنرمندان صبح جمعه و دیگر هنرمندان در روز‌های سخت دهه ۶۰ و در دوران دفاع مقدس کار کردند.
معاون صدا افزود: نسلی از پیشکسوتان رادیو را ترک می‌کند و این برای اصحاب رادیو سخت است.
در این مراسم تعدادی از هنرمندان رادیو نیز در خصوص مرحوم عبدی سخنرانی کردند.
مرحوم رضا عبدی، که ایفای نقش او در شخصیت «آمیزعبدالطمع» برای بسیاری از علاقه‌مندان رادیو شناخته شده بود، به دلیل کهولت سن و بیماری ۲۳ آبان ماه درگذشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!