نمایشگاه کتاب با 2 هزار جلد در صالح شهر گتوند گشایش یافت


نمایشگاه کتاب با 2 هزار جلد در صالح شهر گتوند گشایش یافت

دزفول-ایرنا- نمایشگاه کتاب با 2 هزار جلد و 800 عنوان کتاب روز یکشنبه به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه عمومی قائم صالح شهر گتوند گشایش یافت.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این نمایشگاه با موضوعات دین و مذهب، روانشناسی، کودکان، اجتماعی، تاریخ، ادبی و دیگر موضوعات برپا شده است.
ابوذر اکبری نیا هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی و فرهنگ سازی مخاطبان برای مطالعه کتاب عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه تا پنجشنبه ۳۰ آبان ماه، همه روزه از هشت صبح تا ۱۸عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.
وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی با آموزش و پرورش شهرستان گتوند برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تمام دانش آموزان صالح شهر از این نمایشگاه بازدید می کنند.
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در پایان به برنامه نقد کتاب " بعد از نوزده " با حضور کارکنان اداره کتابخانه های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نهاد اشاره کرد و گفت: موضوع این کتاب ملاقات علی بن مهزیار اهوازی با حضرت امام زمان(عج) بود و حاضران پس از خواندن آن به نقد این کتاب پرداختند.
۲۴ تا ۳۰ آبان ماه به عنوان هفته کتاب نامگذاری شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توده گرد و خاک امروز وارد خوزستان می شود