گرگ‌های بیلوار نجات یافتند


گرگ‌های بیلوار نجات یافتند

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست یگان حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه اعلام کرد که چهار قلاده گرگ که در کانال آبی در منطقه بیلوار گرفتار شده بودند، توسط مردم بومی و محیط‌بانان نجات داده شدند.

«آزاد شیخ ویسی» سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: در روزهای گذشته چهار قلاده گرگ به منظور نوشیدن آب در کانالی که به منظور انتقال آب به داخل بند روستای «زامله» بخش بیلوار ایجاد شده بود، رفتند که به علت پوشش پلی اتیلینی و صاف دیواره ها نمی توانستند از آن خارج شوند.

وی افزود: مردم محلی پس از مشاهده این حیوانات به سرعت موضوع را به محیط زیست اطلاع دادند که در نهایت باتلاش محیط بانان، کارشناسان حیات وحش محیط زیست کرمانشاه و اهالی روستا نجات یافتند.

سرپرست یگان حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ آسیبی به این حیوانات وارد نشد، گفت: از مردم می خواهیم که در صورت مشاهده حوادث برای گونه‌های جانوری وحشی موضوع را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ به محیط زیست اطلاع دهند.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه در مجموع ۲۴ هزار کیلومتر مساحت دارد که از این میزان ۱۶۱ هزار هکتار آن محیط طبیعی است که این میزان ۶.۷ درصد عرصه استان را شامل می شود و تلاش اداره کل حفاظت محیط زیست استان افزایش این عرصه به ۱۰ درصد است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهره‌برداری از خانه تاریخی و اقامتی «فیض مهدوی» در کرمانشاه