31 جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد فعال است


31 جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

گچساران- ایرنا- مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون از مجموع 32 جایگاه عرضه سوخت بنزین در این استان 31 جایگاه فعال است.

مهدی علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه عرضه سوخت به شهروندان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، افزودَ: وضعیت عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه های سوخت استان مناسب و همگی از سوخت کافی برخوردار هستند.

وی درخصوص سهمیه افرادی که تاکنون کارت سوخت را دریافت نکرده اند، نیز گفت: سهمیه این افراد تا ۶ ماه محفوظ است.

علیزاده همچنین از کسانی که تاکنون کارت سوخت را خود دریافت نکرده‌اند، خواست به منظور جلوگیری از متضرر شدن هرچه سریعتر برای دریافت کارت اقدام کنند.

فرماندار گچساران نیز گفت: در جریان برخی ناآرامی‌ها به‌علت افزایش نرخ بنزین یک جایگاه عرضه سوخت در شهر دوگنبدان خسارت وارد شد.

علی خوان پایه گفت: هم‌اینک شرایط در سطح شهر دوگنبدان عادی است و با افرادی که به بهانه افزایش قیمت بنزین، قیمت کالا و خدمات خود را خودسرانه افزایش دهند، برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار افزایش یافته گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده هم اینک هیچ ‌گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در سطح شهرستان گچساران وجود ندارد.

خوان پایه با بیان اینکه انتظار می رود رسانه در شرایط کنونی از انتشار اخبار غیرواقع خود داری کنند گفت: رسانه ها با نشر اخبار درست از بروز هرگونه تنش در جامعه و شهرستان جلوگیری کنند.

** ناوگان حمل و نقل جاده ای گچساران حق افزایش کرایه ندارند

مسئول واحد حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: با وجود سهمیه‌بندی بنزین و افزایش نرخ آزاد آن، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای حق هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی برون شهری را تا اطلاع ثانویه را ندارند.

احمد رضا شیخ ممو افزود: افزایش قیمت سوخت تاثیری بر نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل ندارد و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد:۱۴۰ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی گچساران هم اکنون به مسافران خدمات می‌دهند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


شکوفه درخت ارژن در مناطق سردسیری چرام