خوزستان در لیگ دسته یک کبدی تیم‌داری می‌کند


خوزستان در لیگ دسته یک کبدی تیم‌داری می‌کند

اهواز - ایرنا - رییس هیات کبدی خوزستان گفت: رقابت‌های لیگ دسته یک کبدی کشور در حالی برگزار می‌شود که یک نماینده از خوزستان در این مسابقات حضور دارد.

کمال سعدی آل کثیر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک کبدی کشور از بهمن ماه امسال آغاز می‌شود که تیم منتخب خوزستان به عنوان نماینده استان به مصاف دیگر حریفان می‌رود.

رییس هیات کبدی خوزستان با اشاره به اینکه ملاکمان قهرمانی در رقابت‌ها نیست گفت: بنا داریم با بازیکنان منتخب نوجوان و جوان استان در لیگ حاضر شویم تا علاوه بر کسب تجربه، آینده کبدی استان را تضمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ یک کبدی کشور با حضور ۲۰ تیم برگزار می‌شود گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون و برای ارتقاء و توسعه کبدی در کشور، این رقابت‌ها بر خلاف سال‌های گذشته با تعداد تیم بیشتری برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر مسابقات راهی لیگ برتر می‌شوند.

آل کثیر در ادامه به برگزاری مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان استان در آذرماه اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم هر هفته به صورت مجتمع در یک نقطه از استان برگزار می‌شود.

وی در خصوص فعالیت بانوان در این رشته گفت: در حال حاضر شهرستان‌های اهواز، ماهشهر، مسجدسلیمان، اندیمشک، سوسنگرد و رامهرمز در بخش بانوان فعالیت‌های خوبی دارند همچنین کبدی بانوان دزفول در حال راه اندازی است و ورزشکاران این منطقه اکنون در حال آموزش هستند.

رییس هیات کبدی خوزستان با اشاره به اینکه در شهرستان‌های مختلف استان کار استعدادیابی را آغاز کردیم افزود: در شهرستان شوشتر برای اولین بار فعالیت‌های خوبی در رده سنی نونهالان انجام شد و بنا داریم در دیگر نقاط استان فعالیت در این رده سنی را آغاز کنیم.

وی در پایان گفت: اکنون بازیکنان خوبی در رده سنی نوجوانان و جوانان داریم و در اردوهای تیم ملی پایه شاهد حضور بازیکنان استان هستیم، با توجه به برنامه‌ریزی که انجام دادیم بی‌شک تا سه سال آینده شاهد یک تیم کبدی قدرتمند در رده سنی بزرگسال خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج