دشمنان جرات صدمه زدن به ایران اسلامی را ندارند


دشمنان جرات صدمه زدن به ایران اسلامی را ندارند

قزوین- ایرنا - مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: دشمنان با وجود انسجام، اتحاد و همبستگی ملت ایران، هیچگاه جرات صدمه زدن به ایران اسلامی را نخواهند یافت.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا روز شنبه در مراسم راهپیمایی مردم علیه آشوبگران اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل جهانخوار و کشورهای غربی منحوس که با اقدامات فریبکارانه خود در حال ضربه زدن به ایران اسلامی بودند، بدانند که سنت الهی اجازه نمی‌دهد آسیبی به ملت متحد و یکپارچه ایران وارد شود.
وی افزود: امروز مردم غیور، انقلابی، مبارز، استقلال طلب و شهیدپرور استان با حضور حماسی خود توانستند افتخار دیگری را بیافرینند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب وارد آورند.
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا تصریح کرد: مردم با این حضور حماسی بار دیگر حمایت از انقلاب و رهبری را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: وقتی ملتی پشت سر مقام معظم رهبری و انقلاب ایستاده باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند به آن مملکت و نظام آسیب وارد کند.
حجت‌الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد: ملت ایران در طی ۴۰ سال گذشته شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند و دشمنان باید بدانند این ملت برای دفاع از خود با تمام قوا ایستادگی می‌کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین گفت: مردم بصیر و آگاه قزوین صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و تا پای جان از انقلاب و رهبری حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام سبحانی نیا در ادامه تصریح کرد: مسئولان اجرایی باید تصمیم گیری‌های خردمندانه و مطابق با مصالح نظام داشته باشند و تصمیمات را به صورت صحیح و کارشناسانه اجرا کنند.
وی افزود: لازم است که پیش از اجرای هر تصمیمی، نتایج و ابعاد اجتماعی و امنیتی مرتبط با آن در نظر گرفته شود.
حجت‌الاسلام سبحانی نیا با اشاره به اینکه باید تصمیماتی اتخاذ شود که در طول تاریخ به آنها مباهات شود، اظهار داشت: لازم است که کفایت و خرد بیشتری در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:مردم در بحران‌ها و تحریم‌ها مقاومت کرده‌اند و استحقاق آن را دارند که مسئولان، آنها را جزو خانواده خود بدانند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همواره شاهد حضور با شکوه مردم در پاسداری از انقلاب و نظام باشیم و با اخذ تصمیمات صحیح به عملکرد خود افتخار کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی