خط مردم از اغتشاشگران جدا است


خط مردم از اغتشاشگران جدا است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: پیام روشن حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت، جدا کردن خط آنان از اغتشاشگران است و کسانی که به این گونه اقدامات دل بسته‌اند نیز این پیام روشن را دریافت می‌کنند.

محمدصادق معتمدیان روز شنبه در حاشیه راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در بیرجند اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی خودجوش حمایت از اقتدار و امنیت، پیام روشنی برای دشمنان است.

وی در جمع خبرنگاران گفت: حمایت از سیاست‌ها و برنامه‌های نظام و از طرفی اعلام انزجار از اغتشاشگران از دیگر پیام‌های روشن این راهپیمایی مردمی است.

رئیس شورای تامین استان خراسان جنوبی بیان کرد: این انزجار از کسانی است که ایادی و سرسپرده هستند و گروهک‌های ضدانقلاب هم جزو آنان محسوب می‌شوند.

وی افزود: آمریکا و ایادی وابسته که به دنبال ناامنی در منطقه هستند، قصد دنبال کردن پروژه ناامن‌سازی را در کشور ما دارند اما مردم برائت خود را از آنان امروز اعلام کردند.

مردم بیرجند امروز دوم آذرماه در راهپیمایی خودجوش حمایت از اقتدار و امنیت کشور از میدان شهدا تا خیابان ارتش ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر آشوبگران در برخی شهرهای کشور، با ولایت تجدید میثاق کردند.




تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...