دانشگاه آزاد قائمشهر و پارک علم و فناوری قرارداد همکاری بستند


دانشگاه آزاد قائمشهر و پارک علم و فناوری قرارداد همکاری بستند

ساری - ایرنا - قرارداد همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائمشهر با پارک علم و فناوری مازندران روز شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری امضاء شد.

رئیس دانشگاه آزاد قائمشهر در این آئین گفت: دانشگاه آزاد قائمشهر به دلیل استفاده از امکانات دولتی با پارک علم و فناوری قرارداد بسته است تا شرکت هایی که در این دانشگاه مستقرهستند بتوانند با استفاده از مقررات پارک علم و فن آوری، از امکانات و تسهیلات دولتی آنها استفاده کنند .

میرامید هادیانی تعداد شرکت های مستقر در دانشگاه آزاد قائمشهر را ۱۶ واحد اعلام کرد و افزود: در این دانشگاه ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند .

وی گفت: شرکت های ما می توانند در همه زمینه ها به خصوص در زمینه کشاورزی ، صنایع خلاق روستائی و نساجی به فعالیت بپردازند .

رئیس دانشگاه آزاد قائمشهر اظهار داشت: در راستای همکاری با پارک علم و فن آوری مازندران، دانشگاه آزاد قائمشهر می تواند یک ساختمان یکهزار متری و چهار هزار متر زمین در کیاکلا ، یک مجتمع سه هزار متری با همه زیرساخت ها و یک زمین یکهزار متری برای کارخانه در اختیار قرار دهد تا آنها در بحث تجهیزات به ما کمک کنند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این آئین با بیان اینکه توسعه یک امر درون زا است ، گفت: توسعه زمانی اتفاق می افتد که یک شهرستان تصمیم به ارتقاء و تفکر پیشرفت داشته باشد .

دکتر سورنا ستاری افزود: توسعه هر استان و شهرستانی نیروی انسانی آن است تا آنها بتوانند خلاقیت های خود را برای پیشرفت و آبادانی به کارگیری کنند .

وی با اشاره به اینکه در بحث همکاری دانشگاه آزاد قائمشهر با پارک علم و فن آوری هیچ گونه محدودیت مالی وجود ندارد، گفت: محدودیت زمانی اتفاق می افتد که ما به نتیجه مهمی نرسیم ، در دانشگاه آزاد قائمشهر ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که باید در بحث های مختلف از این ظرفیت ها استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم