دشمن در جدایی مردم از نظام در اغتشاش‌های اخیر ناکام ماند


دشمن در جدایی مردم از نظام در اغتشاش‌های اخیر ناکام ماند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: مردم اساس و مولفه اصلی قدرت در نظام اسلامی ایران هستند و دشمنان، با موج‌سواری روی مشکلات، به دنبال جداکردن مردم از نظام بودند که ناکام ماندند.

علیرضا آشناگر روز شنبه در جریان راهپیمایی مردم شهر سمنان در محکومیت اغتشاش و آشوب بدخواهان نظام اسلامی، در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: سال هاست، به قصد به زانو درآوردن ملت، دشمنان عملیات روانی علیه مردم و نظام اجرا کردند و تحمیل سال ها جنگ و تحریم ظالمانه علیه مردم از جمله اقدام‌های سخیف دشمنان است.

وی ادامه داد: اعتراض‌ها حق طبیعی مردم نسبت به مشکلات اقتصادی است، اما دشمنان با موج سواری و سوء استفاده از اعتراض‌ها و عوامل آن ها با تخریب اموال عمومی به ایجاد جو ناامنی در جامعه پرداختند.

وی ابراز داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی علیه فتنه‌گران، اغتشاش‌گران و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران نشاندهنده هوشیاری مردم است که خشم دشمنان را برمی‌انگیزاند.

استاندار سمنان یادآور شد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند و به دشمنان نظام گوشزد کردند تا آخرین نفس پای نظام ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: فضای امن یک نعمت است و امنیت ایران در منطقه زبانزد است، دشمن با هر حیله و توطئه‌ای به دنبال برهم زدن امنیت کشور است که رهنمودهای فرزانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و مشاورانش اعلام کردند قصد اعمال فشار حداکثری به نظام را دارند، تا با جدایی مردم از نظام، به نظام آسیب بزنند.

استاندار سمنان بیان کرد: دشمنان معاهدات بین‌المللی را یک جانبه به قصد فشار به مردم بر هم زدند که این اقدام، سند دشمنی و سوء نیت‌ آنها است.

آشناگر گفت: دشمن در سوریه، لبنان، یمن و عراق سیلی خورده و عقب نشینی کرده و اکنون با اعمال فشار بر مردم و دولت به دنبال انتقام جویی به خاطر ناکامی خود است، اما ملت با حضور پرشور خود اعلام کردند در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند.

راهپیمایی علیه اقدام‌های آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام در شهر سمنان شنبه دوم آذر ۹۸ ساعت ۱۰ صبح از میدان مشاهیر به سمت میدان سعدی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)