الکس مارکز برای 2020 به برادرش در تیم موتوجی پی رپسول هوندا ملحق شد


موتوجی پی ایران – الکس مارکز، قهرمان فصل 2019 موتو2 و برادر مارک مارکز، در 2020 اولین حضورش را در موتوجی پی با حضور در تیم رپسول هوندا به عنوان جانشین خورخه لورنزوی بازنشسته تجربه خواهد کرد. در کنفرانس خبری ویژه موتوجی پی والنسیا، لورنزو، قهرمان سه دوره موتوجی پی اعلام کرده بود که در انتهای 2019 بازنشسته می شود و سریعا گزینه های زیادی برای...

موتوجی پی ایران – الکس مارکز، قهرمان فصل 2019 موتو2 و برادر مارک مارکز، در 2020 اولین حضورش را در موتوجی پی با حضور در تیم رپسول هوندا به عنوان جانشین خورخه لورنزوی بازنشسته تجربه خواهد کرد.

در کنفرانس خبری ویژه موتوجی پی والنسیا، لورنزو، قهرمان سه دوره موتوجی پی اعلام کرده بود که در انتهای 2019 بازنشسته می شود و سریعا گزینه های زیادی برای جانشینی او مطرح شد. یوهان زارکو به عنوان اولین گزینه مطرح شد، موتورسوار فرانسوی که با حرف و حدیث های زیادی از کی تی ام جدا شده و حالا چند مسابقه ای بود که جایگزین تاکاکی ناکاگامی مصدوم در ال سی آر هوندا شده و عملکرد خوبی را از خود نشان داده بود.

اما الکس مارکز نیز به عنوان یکی از محتمل ترین گزینه ها مطرح شد که در نهایت پیش از آغاز اولین تست های پیش فصل موتوجی پی 2020، اچ آر سی (HRC) تایید کرد که برای اولین بار در تاریخ این ورزش، دو مارکز را در تیم رپسول هوندا برای فصل آینده خواهیم دید.

آلبرتو پویگ، مدیر تیم در کنفرانس خبری گفت:

این یک شرایط کاملاً غیرمعمول است (داشتن دو برادر به عنوان هم تیمی). فکر می کنم ما هرگز چنین موردی را در مسابقات ندیده ایم و این یک وضعیت کاملاً خاص است.

واضح بوده که اگر الکس نمی توانست قهرمانی موتو2 را کسب کند، هرگز چنین فرصتی به او داده نمی شد. اما او انجامش داد و آنها نیز با یکدیگر برادرند. بنابراین آنها برای فصل بعد برادر و رقیب خواهند بود.

موتورسوار 23 ساله اسپانیایی، با قراردادی یک ساله به هوندا پیوسته است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یمن فعالیت‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت