خانه نخبگان دشتی افتتاح شد


خانه نخبگان دشتی افتتاح شد

بوشهر- ایرنا – به مناسبت هفته بسیج روز یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان محلی خانه نخبگان شهرستان دشتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گشایش یافت.

فرماندار دشتی در این آیین گفت: راه اندازی خانه نخبگان دشتی نقشی بسیار مهم در توسعه پایدار این شهرستان خواهد داشت.

عبدالله نادری افزود: افتتاح این خانه باعث بروز استعدادها وشکوفایی جوانان تحصیل کرده و نخبه دشتی می‌شود.

وی اضافه کرد: نخبگان علمی دشتی باید با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در حل مشکلات اقتصادی به مسئولان و فعالان اقتصادی و اجتماعی کمک کنند.

فرماندار دشتی به حوادث چند روز گذشته در اعتراض به قیمت بنزین در کشور اشاره کرد و افزود: جوانان شهرستان با هوشیاری و بصیرت بالای خود تحت تاثیر افکار و برنامه‌های دشمنان قرار نگرفتند و مردم این شهرستان بدون کوچکترین حادثه اعتراض آرام خود را پایان دادند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان خارجی برای ناامن کردن کشور گفت: امروز مهمترین وظیفه متولیان فرهنگی و علمی جامعه آگاهی بخشی به نسل جوان در مدارس و دانشگاه‌ها و بیان اهداف شوم دشمنان است.

فرماندار دشتی تاکید کرد: از مهمترین اهداف دشمن برای ناامن کردن جامعه و اغتشاش و آشوب جلوگیری از سرمایه‌گذاری، توسعه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی و ناراضی کردن مردم است.

نادری بیان کرد: خانه نخبگان دشتی در زمنیه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی با حضور جوانان نخبه و تحصیل کرده این شهرستان فعالیت خواهد کرد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر