بیش از 176 میلیون سهم در بورس همدان معامله شد


بیش از 176 میلیون سهم در بورس همدان معامله شد

همدان- ایرنا- مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: 176 میلیون و 26 هزار و 617 سهم در آبان ماه در بورس منطقه‌ای همدان معامله شد.

علی اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سهم متعلق به ۴۲۱ شرکت به ارزش ۹۸۳ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۸۶۲ ریال در تالار بورس منطقه‌­ای همدان دادوستد شد که ۴۶ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۴ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به ۱۸ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ­ای استان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۵۴ میلیارد و ۶۱۴ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۲۶ ریال بوده که نسبت به مهر­ماه، ۶۳ درصد کاهش داشته­ است.

اسکندری بیان کرد: در این ماه شرکت­‌های گروه سرمایه‌­گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری و تولیدی فولاد سپید فراب کویر به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه ای همدان ادامه داد: همچنین بورس منطقه ­ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره­ ها و کارگاه ­های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در ماه گذشته ۹۸ نفر در این دوره ­ها شرکت کرده و ۴۰ نفر نیز از تالار بازدید کردند.

گفتنی است، شاخص کل بورس در پایان آبان ماه معادل ۳۰۴ هزار و ۹۹۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، سه هزار و ۳۱۸ واحد کاهش یافت و شاخص کل فرابورس نیز با ۱۴۵ واحد افزایش به سه هزار و ۹۵۰ واحد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه