مردم تهران 4 آذر در میدان انقلاب حماسه آفریدند


مردم تهران 4 آذر در میدان انقلاب حماسه آفریدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن تقدیر از حضور مردم در تجمع روز گذشته در پی حوادث اخیر کشور، گفت: مردم انقلابی تهران 4 آذر در میدان انقلاب حماسه آفریدند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور مردم بیان کرد: سلام و درود الهی بر زنان و مردان، پیران و جوانان و آنانی که در ۴ آذر ۹۸ در تهران حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی گفت: پس از گذشت ۱۰ سال از حماسه عظیم ۹دی ۸۸ بار دیگر میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف شاهد گام‌های استواری بود که ذره‌ای در ادامه راه انقلاب اسلامی تردید نداشته و ندارند. مردمی که از برخی مدیریت های ناکارآمد خسته اند و از برخی بی مهری ها دلخور هستند، اما هرگز از ولایت و شهدا نبریده‌اند.

محمودی افزود: در شرایطی که تعدادی از اشرار مفسد و مزدور طی روزهای اخیر عمق رذالت و وابستگی خود را به نمایش گذاشتند مردم برای بار دیگر آمدند وتمام رشته های آنان را پنبه کردند و این بار نیز مزدوران و اربابان‌شان به در بسته خوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلام استان تهران افزود: زبان من قاصر و عاجز از این است که این همه شور و شعور را سپاس گوید، ولی وظیفه می‌دانم از مردم انقلابی تهران و شهرستان های استان که زخم خوردگان این جنایات بودند تشکر کنم و امید آن است که مسئولان محترم به تمام معنا خادم و نوکر مردم بوده و با خدمت صادقانه گوشه‌ای از این عظمت را قدردان باشند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش عقرب در هفت سر اژدها کیست؟