برنامه کاهش آسیب بین زندانیان آذربایجان‌غربی در دستور کار قرار دارد


برنامه کاهش آسیب بین زندانیان آذربایجان‌غربی در دستور کار قرار دارد

‌ارومیه- ایرنا- مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: برنامه کاهش آسیب بین زندانیان و خانواده آنان در استان در دستور کار قرار دارد و اقدامات لازم در این خصوص طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.

سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در بازدید از ندامتگاه نسوان زندان مرکزی ارومیه افزود: اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی برای زندانیان و خانواده آنان از جمله اقدامات لازم در این عرصه است که می‌توان از این طریق، در حوزه کاهش آسیب جامعه گام برداشت.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در راستای بهسازی و بهینه‌سازی ندامتگاه نسوان ارومیه اضافه کرد: فعالیت‌های انجام شده در زندان و خدمت‌رسانی به مددجویان در حوزه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و اجتماعی ستودنی است.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی در این بازدید از مجموعه فرهنگی زندان مرکزی ارومیه، مرکز مشاوره روان‌شناختی و روان‌درمانی، پروژه بهداری و نظامی این زندان بازدید کرد.

طباطبایی همچنین با تعدادی از مددجویان این زندان نیز دیدار و جویای مشکلات آنان شد.

اجرای طرح‌های فرهنگی و حمایتی از زندانیان و خانواده آنان در سال‌های اخیر با مدیریت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی کشور انجام شده و هزاران زندانی از این طرح بهره‌مند شده اند.

اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی همزمان با تشکیل سازمان زندان‌های کشور در سال ۱۳۶۴ و تبدیل آن از شورای سرپرستی به سازمان زندان‌ها، در این استان تشکیل شد.

این اداره‌کل دارای سه بازداشتگاه موقت در شهرهای ارومیه، اشنویه و سردشت و هشت اداره زندان در شهرهای ماکو، سلماس، خوی، ارومیه، مهاباد، نقده، میاندوآب و بوکان، مجمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی (زارعان خوی)، مرکز اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان ارومیه (زندان باز) و یک کانون اصلاح و تربیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از عکس ملکه زیبایی ایران / رزیتا دغلاوی نژاد را بشناسید؟ + بیوگرافی و عکس ها