غیبت والیبالیست‌های گلستانی در اردوی تیم ملی و چند خبر ورزشی کوتاه


غیبت والیبالیست‌های گلستانی در اردوی تیم ملی و چند خبر ورزشی کوتاه

گرگان - ایرنا - غیبت نیمی از ملی‌پوشان والیبال ساحلی گلستان در اردوی تیم ملی، پیوستن 2 هاکی‌باز گلستانی به لیگ ترکیه و میزبانی آق‌قلا از مسابقات والیبال کارگران کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی روز چهارشنبه گلستان است.

با گذشت ۵ روز از شروع اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در جزیره کیش، بهمن سالمی و آرش وکیلی از گلستان که بالاترین امتیاز بین المللی تیم های ایرانی را در اختیار دارند با وجود دعوت از طرف کادر فنی به جمع ملی پوشان ملحق نشدند.

اردوی انتخابی تیم ملی والیبال ساحلی از جمعه با حضور رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی از گلستان و همچنین علیرضا آقاجانی و جوادفیروزپور در جزیره کیش در حال برگزاری است.

پرویز فرخی از گلستان و رضا نایینی سرمربیان تیم ملی در این اردو هستند که تیم های منتخب را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه مرکزی آسیا به میزبانی هندوستان آماده می کنند.

**

بمناسبت هفته بسیج و با حضور ۵۰ نفر از ورزشکاران زن گرگانی مسابقات ورزشی در رشته بولینگ، دوی امدادی و ضربات پنالتی در محله نوبخت گرگان برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

**

چهارمین دوره مسابقات فوتبال کارکنان دولت استان گلستان با قهرمانی تیم اداره گاز به پایان رسید .

تیم های سازمان جهاد کشاورزی و حمل ونقل شهرداری گرگان در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

**

تیم های استیل البرز آق قلا و سپاهان گرگان ۲ نماینده گلستان در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور جمعه هشت آذر در هفته دوازدهم این رقابتها به مصاف هم می‌روند .

**

مسابقات بومی محلی در رشته هفت سنگ و طناب کشی به مناسبت هفته بسیج در روستای لاله باغ از توابع شهر خان به بین برگزار شد و نفرات برتر حکم و جایزه دریافت کردند.

**

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور انتخابی مسابقات جهانی یونان از روز نهم آذرماه به میزبانی شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.

**

وید طاهری‌راد و مهران علاقی دو هاکی باز گلستانی با قراردادی یک ساله به تیم آماسیا بلدیه اسپور در لیگ برتر هاکی ترکیه پیوستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند