رسالت روحانیون تقویت وحدت و برادری است


رسالت روحانیون تقویت وحدت و برادری است

کرمانشاه - ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، گفت: در شرایط حساس کنونی مهمترین رسالت علما و روحانیون تقویت وحدت و برادری است.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی روز چهارشنبه در گردهمایی روحانیون و طلاب بسیجی اهل سنت استان کرمانشاه در روانسر، افزود: زیباترین و باصفاترین مکان، مکانی است که برادری و همدلی در آن برقرار باشد و تحقق این مهم به عهده علما و روحانیون است.

وی تصریح کرد: با توجه به وحدت می‌توان زمینه اعتلای بیشتر جامعه را فراهم کرد.

او ادامه داد: امروز دشمن با پررنگ کردن اختلافات قومی و مذهبی به دنبال تفرقه میان اهل تسنن و اهل تشیع است که باید با کرامت، تدبیر و حکمت این مسائل را پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام فاضلی اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که مسلمان علیه هم به پا خیزند و به اهداف خود برسند و برجسته کردن نگاه‌ها و تفکرهای افراطی در میان اهل سنت یکی از این اقدامات است.

وی گفت: تمام کفر در مقابل ملت ایران ایستاده و توجه به آموزه‌های اصیل اسلام و بصیرت و آگاهی لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه اضافه کرد: این انقلاب متعلق به همه مردم است و کاری به مذهب و فرقه و قوم ندارد بلکه فراتر از این مسائل، در مقابل باطل قد علم کرده است.

وی تاکید کرد: علما با هوشیاری بیشتر مقوله دشمن شناسی را برای مردم تبیین کنند.

در پایان این نشست تعدادی از روحانیون بسیجی برتر استان کرمانشاه با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...