گازرسانی به خاش با سرعت در حال انجام است


گازرسانی به خاش با سرعت در حال انجام است

زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت‌های ویژه دولت خط انتقال گاز ایرانشهر به پالیزان ایرندگان و خاش با سرعت بسیار خوبی در حال اجراست.

صاحب گل صالحی روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر به خاش به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه به طول ۱۵۰ کیلومتر و با پیش بینی اعتبار اولیه ۱۶۰ میلیارد تومانی از مرداد ۹۸ آغاز شده و بر حسب تعهد پیمانکار در زمستان ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این پروژه با نصب لوله‌های ۱۶ و ۲۰ اینچی با روش EPC طراحی، خرید کالا و اجرا به همت شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و پیمانکاری شرکت انهار در حال کار بوده و هم‌اینک ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
فرماندار خاش ادامه داد: پروژه گازرسانی به داخل شهر نیز به طول ۲۵۰ کیلومتر اجرا می‌شود که از ابتدای امسال تاکنون افزون‌بر ۱۲۰ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری کار شده است.
وی اظهار داشت: در سال‌های قبل نیز ۸۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهر خاش اجرا شده که با شناختی که از پیمانکار داریم این پروژه امسال تکمیل می‌شود.
مجتبی منظمی مدیرعامل شرکت گاز انهار نیز گفت: پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر به پالیزان و خاش برای اجرا و تکمیل به افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...