ساخت یک محور روستایی شیروان 70 میلیارد ریال نیاز دارد


ساخت یک محور روستایی شیروان 70 میلیارد ریال نیاز دارد

بجنورد- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: بساخت راه روستای گلیان به سمت برزلی این شهرستان که ارتباط روستاهای زیادی را در این شهرستان برقرار می کند، 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

محمود رضازاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اجرای فاز اول این طرح به میزان هفت کیلومتر نیاز است که در سال جاری تنها هفت میلیارد ریال اعتبار تصویب شده است.

وی با بیان اینکه اتمام این طرح ۱۲ کیلومتری بستگی به چگونگی تخصیص اعتبارات دارد و نمی توان زمان مشخصی را برای آن تعیین کرد گفت: زیرسازی و آسفالت هر یک کیلومتر راه روستایی، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که کمبود اعتبارات سال های گذشته روند طرح ها را کند کرده است.

رضازاده افزود: امسال تکمیل زیرسازی روستای فیروزه- قلجق به طول ۳ کیلومتر، یاسرآباد- مرغزار ۸ کیلومتر و قلعه حسن- دوآب به طول ۱۸ کیلومتر آغاز شده است که بخشی از کار به اتمام رسیده و بخشی در دست اجرا است.

رییس اداره راه و شهرسازی شیروان مجموع کل اعتبار برای تکمیل زیرسازی راه های مزبور را ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در سال جاری برای تکمیل راه های روستایی این شهرستان، ۷۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

شهرستان شیروان بیش از ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۶ کیلومتر بزرگراه در دو باند شمالی و جنوبی دارد.

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که از شمال به کشور ترکمنستان محدود می شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

62 هزار تن به ظرفیت فراوری محصولات کشاورزی خراسان شمالی افزوده شد