کیش اینوکس 2019؛ آغازی برای درخشش پول نیوز


کیش اینوکس 2019؛ آغازی برای درخشش پول نیوز

یادداشت اختصاصی / دکتر زهرا نظری‌مهر

کیش اینوکس 2019؛ آغازی برای درخشش پول نیوز

پول نیوز در تمام این سال ها سعی کرده است به دکترین خود که همانا صداقت، شفافیت و اطلاع رسانی به موقع است، وفادار بماند. فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما؛ از سعی و تلاش دست نکشیدیم تا امروز به این نقطه برسیم.

پول نیوز به عنوان رسانه ای اقتصادی سعی کرده است تا بهترین ها را به خوانندگان خود تقدیم کند و در نقشه راه جدید خود این همت و تلاش بیش از پیش مشهود خواهد بود.

از اولین روزهای پاییز تصمیم گرفتیم تا جدی تر به حوزه بازار سرمایه و بازار مالی ورود کنیم و در این راه از دانش اندیشمندان این حوزه ها نیز بهره ببریم.

شرکت در نمایشگاه اینوکس 2019 اولین قدم برای نشان دادن عظمی بود که آغاز شده بود برای بهترین شدن و بی شک شما خوانندگان و همراهان پول نیوز نیز این تغییر را در همین مدت کوتاه به خوبی لمس کرده‌اید و البته این مهم در پیام های شما خوبان نیز به خوبی قابل مشاهده است.

کیش اینوکس 2019 و جزیره زیبای کیش برای پول نیوز و تیم حرفه ای آن بسیار خوش یمن بود. حضور در نمایشگاه بورس، بانک وبیمه کیش همراه شد با افتتاح رسمی پلتفرم جدید سایت خبری پول نیوز و البته پرده برداری از تیمی همدل و یکصدا که می خواهند فعل خواستن را بسیار بلند تر از قبل فریاد بزنند.

بی شک بازار سرمایه به دلیل دربرگیری صنایع مختلف، بسیار پر اهمیت و خبرساز است و پول نیوز از این پس سعی خواهد کرد در این حوزه خوش بدرخشد.

در نمایشگاه کیش اینوکس با تجهیز غرفه پول نیوز به استودیوی فیلم برداری توانستیم میزبان بزرگانی در حوزه بورس، بانک، بیمه، مناطق آزاد و گردشگری و البته صنایع مختلف از جمله فولاد و پتروشیمی باشیم.

استودیوی پول نیوز در 4 روز نمایشگاه کیش اینوکس 2019 میزبان بیش از 20 مدیرارشد اقتصادی کشور بود که این مهم یک رکورد برای یک رسانه به حساب می آید و ما به این دلیل بر خود می بالیم.

بر خود می بالیم زیرا این اعتماد مدیران ارشد بازار سرمایه و صنایع کشور در کنار حضور گرم شما خوبان به عنوان همراهان همیشگی رسانه های صادق و شفاف در غرفه پول نیوز، به دست نمی آمد اگر از راه صداقت، درستی و شفافیت حتی یک قدم پا پس می کشیدیم.

بی شک پول نیوز برای دست یابی به قله های موفقیت راه زیادی را باید بپیماید اما؛ این تیم سخت کوش که در مدت حضورش در جزیره زیبای کیش کمترین زمان را برای استراحت و تفریح و بیشترین زمان را برای خبررسانی به موقع و صادقانه قرار داد، می تواند با حمایت شما خوانندگان بزرگوار تمام راه های غیر ممکن را ممکن، همه سدهای پیش روی را پشت سر و البته همه قله های موفقیت در حوزه خبر را یک به یک بپیماید.

این مهم شدنی است اگر شما خوبان ما را از پیشنهادات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید زیرا پول نیوز رسانه ای است برای شما که می خواهید اخبار اقتصادی را به موقع و صادقانه دریافت کنید.

رسالت تیم پول نیوز بر سه اصل استوار است :1- صداقت 2- شجاعت 3- شفافیت

"اقتصاد را با حرفه ای ها دنبال کنید"

دکتر زهرا نظری مهر

مدیرمسول گروه رسانه های پول نیوز




درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان