مردم گام دوم انقلاب را با انتخاب مسئولان ولایت‌مدار، قوی‌تر برمی‌دارند


نماینده، ولی فقیه در سپاه: مردم گام دوم انقلاب را با بصیرت و ولایت‌مداری در انتخاب مسئولان ولایت‌مدار، قوی‌تر برخواهند داشت.

مردم گام دوم انقلاب را با انتخاب مسئولان ولایت‌مدار، قوی‌تر برمی‌دارندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» صبح امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت شهیدان «مرتضی ابراهیمی»، «مصطفی رضایی» و «مجید شیخی» که در اغتشاش‌های اخیر به شهادت رسیده‌اند، با بیان اینکه مسئولان باید با مردم صادق باشند، اظهار داشت: مردم کمبود‌ها را تحمل می‌کنند، اما از تبعیض‌ها گله‌مند هستند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر مردم را بدانند، گفت: حق با مردم است؛ چراکه مردم صاحب حکومت و مسئولان، خدمتگزاران و نوکران آن‌ها هستند؛ بنابراین نباید این بی‌تدبیری اخیر برخی مسئولان را نادیده گرفت.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید بدانند که در نظام اسلامی، نظریه‌پرداز، ولی فقیه است، گفت: در برجام دیدیم که عاقبت آن و عمل به ۹ شرطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی گذاشتند چه شد؛ اما در مقابل آن گفتمان مقاومت را دیدیم که چگونه پهپاد آمریکایی را منهدم و کشتی انگلیسی را توقیف کرد؛ لذا مسئولان باید بدانند که اگر با دشمن پیمان ببندند، خداوند آن‌ها را جزو جبهه استکبار می‌داند.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه مردم در این قضایای اخیر از خود «استقامت فکری» و «استقامت عملی» نشان دادند، تصریح کرد: مردم از گرانی‌ها، بی‌تدبیری‌ها و عملکرد برخی مسئولان گله‌مند هستند و در این قضایای اخیر آماده فریاد زدن بودند؛ اما وقتی توطئه دشمنان را دیدند، صف خود را از آن‌ها جدا کردند. مردم همه مشکل‌ها را تحمل می‌کنند تا دین‌شان باقی بماند؛ چراکه منطق شهید «هیهات من الذله» است؛ لذا ما همه سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، اما زیر بار ظلم نمی‌رویم.
وی با تاکید بر اینکه دشمن برای اواخر سال و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بود، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که باید آن‌قدر توطئه کند تا انقلاب اسلامی ایران را به‌دست خود مردم ایران نابود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329