آشنایی دهیاران استان سمنان با مقررات و روش های جاری مالی


آشنایی دهیاران استان سمنان با مقررات و روش های جاری مالی

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از برگزاری دوره آموزشی مقررات و روش های جاری امور مالی ویژه دهیاران و کارکنان دهیاری های استان سمنان خبر داد.

مهدی صمیمیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه سمنان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد، گفت: در این دوره آموزشی تعداد 300 نفر از دهیاران و کارکنان دهیاری های استان سمنان در شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، گرمسار و آرادان، دامغان، شاهرود و میامی با مقررات و روش های جاری امور مالی آشنایی پیدا کردند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی دهیاران با وظایف کارگزاران مالی، مقایسه، تجزیه و تحلیل مقررات مالی عنوان کرد و گفت: در این دوره شرکت کنندگان با مفاهیم قانون تجمیع عوارض و آیین نامه های مربوطه، قانون ارزش افزوده و آیین نامه اجرایی آن و ... آشنا شدند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خاطرنشان کرد: آشنایی با منابع درآمدی جدید و وضع عوارض، برنامه های مالی بلندمدت، انواع وام و منابع اعتباری بودجه کل کشور، برنامه مالی- سال مالی، هزینه ها، بودجه عمومی دولت، دریافت ها، اعتبارات جاری، اجرایی و تحقیقاتی، طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی و بررسی آیین نامه های مالی معاملاتی از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی برای دهیاران استان سمنان بوده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صنایع استان سمنان امسال 114 میلیون دلار ارزآوری کردند