کالاهای ضروری مورد نیاز در هرمزگان به میزان کافی موجود است


کالاهای ضروری مورد نیاز در هرمزگان به میزان کافی موجود است

بندرعباس- ایرنا- کالاهای ضروری مورد نیاز هرمزگان به ویژه برنج به میزان لازم تامین و کمبودی در این خصوص در استان وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در نشستی ویژه با فرمانداران با تاکید بر رصد هر چه بیشتر بازار و برخورد با متخلفان ، گفت: باید نظارت‌ها به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار با جدیت دنبال شود.

ایرج حیدری عصر شنبه بیان داشت: به منظور حفظ ثبات و آرامش در بازار، نظارت بر بازار به صورت مستمر در سطح استان ضروری است و این نظارت ها باید به صورت مشترک بین تعزیرات حکومتی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شود.

وی تصریح کرد: با تلاش های مجموعه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی در حوزه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی استان و ایجاد ثبات در بازار صورت پذیرفته است.

حیدری ابراز داشت: با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری مناطق مختلف استان هرمزگان با تامین مینی بوس مورد نیاز از افزایش غیرمنطقی قیمت ها جلوگیری به عمل آمد.

وی تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت به موقع ،سوخت مایع مورد نیاز مناطق مختلف هرمزگان را تامین و از بروز مشکل در این رابطه با اتخاذ تدابیر مناسب جلوگیری به عمل آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، رصد بازار، تامین به موقع کالاهای ضروری و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط را ماموریت مهم فرمانداران استان عنوان کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هفته سرد بورس