مدیرکل ورزش: هیات‌های ورزشی همدان از فدراسیون سهم‌خواهی کنند


مدیرکل ورزش: هیات‌های ورزشی همدان از فدراسیون سهم‌خواهی کنند

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: هیات‌های ورزشی این استان باید تحقق و دریافت سهم 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش را از طریق فدارسیون‌های مربوطه پیگیری‌کنند.

محسن جهانشیر روز یکشنبه در جمع روسای هیات های ورزشی همدان اظهار داشت: به هر حال بخشی از مشکلات مالی و اعتباری هیات ها باید از فدراسیون ها تامین شود.

وی با تمجید از هیات های ورزشی همدان اضافه کرد: موفقیت های ورزش استان در وضعیت فعلی اقتصادی نمونه بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است و به خوبی این اقدام را عملی کرده اند.

جهانشیر با تاکید بر لزوم اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی در ورزش گفت: کشور در شرایط سخت تحریمی و اقتصادی قرار دارد و با تلاش و کوشش مضاعف و هم فکری و جریان سازی می توانیم در راستای بهبود فعالیت ها تلاش کنیم.

وی افزود: تمامی آحاد مردم به خصوص هیات های ورزشی باید با درک وضعیت اقتصادی کشور کمک کنند تا در جنگ گسترده اقتصادی پیروز شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت: برای موفقیت در این المپیاد باید هیات های ورزشی برنامه محور عمل کنند و از این پس برای سومین دوره المپیاد برنامه ریزی کنند.

وی با تاکید بر لزوم استعدادیابی در ورزش استان اظهار داشت: استعدادیابی مهمترین اصل در پیشرفت ورزش همدان است و ورزش قهرمانی بدون استعدادیابی معنایی ندارد.

جهانشیر با بیان اینکه هیات های ورزشی باید لیگ های استانی را جدی بگیرند، افزود : بدون استعدادیابی ورزش قهرمانی در مسیری یکنواخت پیش می رود و تنها راه علاج ورزش قهرمانی استعدادیابی پشتوانه سازی و پایه سازی است که می توان با برگزاری لیگ به این هدف مهم رسید.

همدان دارای ۴۸ هیات ورزشی فعال است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟