فرمانده انتظامی استان همدان: تظاهر به روزه خواری کاهش داشته است


همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تظاهر به روزه خواری در...
همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تظاهر به روزه خواری در ملاء عام در این استان نسبت به سال گذشته کاهش زیادی داشته است.

سردار سلمان امیری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از باغ رستوران های واقع در جاده حیدره و گنجنامه شهر همدان اظهار داشت: صنوف این استان همکاری خوبی را در حفظ حرمت و کرامت ماه مبارک رمضان و رعایت شیوه نامه بهداشتی داشته اند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و ضوابط شرعی در ماه رمضان اضافه کرد: ابتدای سالجاری تاکنون گشت های نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت انتظامی همدان به صورت شبانه روزی فعال بوده و با توان مضاعفی اقدام به نظارت و سرکشی از صنوف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: تیم های نظارت بر اماکن عمومی از ابتدای امسال تاکنون به ۳۶۳ واحد صنفی به رعایت نکردن الزامات بهداشتی تذکر دادند و ۴۰ واحد صنفی نیز در این مدت زمان پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان همدان: تظاهر به روزه خواری کاهش داشته است

سردار امیری ادامه داد: رویکرد پلیس ابتدا ارائه تذکر لسانی و سپس تعهد بوده بنابراین در این راستا از ۲۱۰ واحد صنفی به علت بی اعتنایی به پروتکل های بهداشتی ابلاغی تذکر داده شد و آنها متعهد به اجرای این شیوه نامه ها شدند.

وی در جریان این بازدید و سرکشی از باغ رستوران ها توصیه های لازم را برای رعایت حرمت این ماه و توجه به شیوه نامه های بهداشتی به متصدیان واحدها ارائه کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته