سرشناس ترین چهر هایی که امروز در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شدند، چه کسانی بودند؟


سرشناس ترین چهر هایی که امروز در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شدند، چه کسانی بودند؟

​خبرگزاری آریا- همزمان با روز مجلس، ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد.

سرشناس ترین چهر هایی که امروز در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شدند، چه کسانی بودند؟

خبرگزاری آریا- همزمان با روز مجلس، ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم آغاز شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی آریا، امروز دهم آذر ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد.
در اولین روز آغاز ثبت نام برخی چهره های سیاسی و نمایندگان ادوار گذشته برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند. از جمله این افراد می توان به محمد حسن قدیری ابیانه اشاره کرد.
قدیری ابیانه، عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است که سابقه سفیر ایران در استرالیا و مکزیک را نیز در کارنامه اجرایی خود به همراه دارد. قدیری ابیانه از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود که تأیید صلاحیت نشد.
محسن علیجانی زمانی از دیگر افرادی بود که امروز برای شرکت در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی وارد وزارت کشور شد.
علیجانی زمانی از نمایندگان دور دهم مجلس شورای اسلامی بود که از ائتلاف اصلاح طلبان و از حوزه انتخابیه ری، شمیرانات، اسلامشهر وارد مجلس شورای اسلامی شده بود. علیجانی در میان نمایندگان مجلس دهم ششمین رتبه را در میزان کسب رأی به خود اختصاص داده بود.
سید محمد سادات ابراهیمی نیز از نمایندگان دور هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بود که امروز برای ورود مجدد خود به مجلس شورای اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور ثبت نام کرد.
ابراهیمی در دور هشتم و نهم از حوزه نمایندگی شوشتر و گتوند وارد مجلس شورای اسلامی شده بود و به عنوان دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و همچنین عضو هیئت رییسه فراکسیون محیط زیست مجلس هشتم و نهم را پشت سر گذاشت. ابراهیمی دارای تحصیلات حوزوی و کارشناسی ارشد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی