نارضایتی سرمربیان مهرام و گرگان از بازی


نارضایتی سرمربیان مهرام و گرگان از بازی

سرمربیان دو تیم مهرام و گرگان در پایان مسابقه از بازی تیم خود ابراز نارضایتی کردند، در حالی که مهرام در این مسابقه، برنده از زمین خارج شد.

نارضایتی سرمربیان مهرام و گرگان از بازیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ مسابقه تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان امروز در ثانیه‌های پایانی با امتیازات صمد نیکخواه بهرامی به نفع مهرام تمام شد. بعد از این مسابقه، سرمربیان هر دو تیم اعتقاد داشتند که تیمشان می‌توانست بهتر از این کار کند و از بازی بازیکنان خود راضی نبودند.

مهران شاهین طبع سرمربی گرگان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی انجام نداشتیم و انتظارم از بازیکنان بیشتر بود. ما به اشتباهات خودمان باختیم.

وی افزود: نتیجه در لحظات پایانی رقم خورد و ما باختیم. امیدوارم کار‌های بیشتری در آینده انجام دهیم که اینگونه نبازیم.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام هم گفت: اصلا توان تیم من این نبود و بازیکنانم خوب بازی نکردند. مشکلات را باید مرور کنیم و در هفته‌های بعد این مشکلات را برطرف کنیم.

سرمربی مهرام همچنین درباره آسیب دیدگی حامد سهراب نژاد بازیکن باتجربه این تیم و استفاده از امیرحسین خندان گفت: هیچوقت در این سال‌ها از من نشنیده اید که درباره مصدومیت بازیکن صحبت کنم. بازیکنان دیگر هم در تیم وجود دارند و باید یاد بگیرند که در هر شرایطی بازی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند