جام باشگاه های کتابخوانی در شیروان راه اندازی شد


جام باشگاه های کتابخوانی در شیروان راه اندازی شد

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: جام باشگاه های کتابخوانی در شیروان راه اندازی شد.

رضا رضایی صدور ابلاغ برای ۱۲۰ تسهیل گر در جام باشگاه های کتابخوانی را یک اتفاق نادر و کم نظیر دانست، افزود: هم اینک بیش از دو هزار کودک و نوجوان در جام باشگاه های کتابخوانی شیروان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وی با اینکه جام باشگاه های کتابخوانی از سال ۹۵ شروع به کار کرده که برگزاری جلسات تسهیل گر منجر به این اتفاق بزرگ شده است، اظهارکرد: ثبت جام باشگاه کتابخوانی ابتدای کار است و باید دانش آموزان در جشنواره های کشوری تولیدات خود را ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، رضایی گفت: اعضای گروه های جام کتابخوانی می توانند با ۵۰ درصد، برای خود کتاب تهیه کنند چرا که این طرح مطالعه شده و پویا است و ۵۰۰ جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان از سوی اداره کل استان به این شهرستان اهداء می شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این استان طی سال های اخیر در بخش کتاب رشد خوبی داشته به طوری که از رتبه آخر سرانه مطالعه، هم اینک به رتبه یک کشور رسیده ایم و در سرانه کتاب جزو استان های برتر کشوری هستیم.

رضایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های کتاب افزود: امسال ۱۲ میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه این استان به فروش رفت که نسبت به سال های قبل آن از رشد ۲,۵ برابری برخوردار بوده است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کشف و ضبط 234 سکه تاریخی و تقلبی در رازوجرگلان