توجه ویژه به لیگ دسته یک والیبال، آینده تیم ملی را تضمین می‌کند


توجه ویژه به لیگ دسته یک والیبال، آینده تیم ملی را تضمین می‌کند

اصفهان- ایرنا- توجه ویژه و حمایت‌های همه جانبه با داشتن راهبرد علمی و دانش روز و برنامه‌ریزی اصولی و بازیکن‌سازی در پست‌های مختلف در لیگ دسته یک والیبال کشور به طور قطع آینده تیم‌های ملی این رشته ورزشی را تضمین می‌کند. 

لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور 19 تیم از استان‌های مختلف وجوانان سروقامت و آینده‌دار در حالی آغاز شد که هر یک از تیم‌ها به گفته کارشناسان امر با مشکلات فراوان مادی و معنوی روبه رو هستند.
بی‌توجهی به روحیه این جوانان که سال‌ها زیر نظر مربیان با تجربه و کار آموخته تمرین کرده و به این مرحله رسیده‌اند ، تیم ملی و آینده والیبال کشور را به مخاطره خواهد انداخت.
همکاری و همیاری مادی و معنوی نهادها و دستگاه‌های مختلف برای برگزاری مسابقات این دسته سبب دلگرم شدن ورزشکاران بلند قامت ایران زمین و ادامه راه آنان، همچنین تلاش مضاعف برای دیده شدن و رسیدن به رده‌های ملی است.

کارشناسان معتقدند برای توسعه هر رشته ورزشی باید برنامه و چشم انداز مشخص داشت و استعدادها را کشف و آنها را با هدایت درست برای گامهای بعدی از جمله که تیم ملی است بهره برد تا بتوان در میادین جهانی با ارایه تکنیک و تاکتیک حرفه‌ای نقش واقعی را به خوبی ایفا کرد.
به جز مناطق والیبال خیز کشور مانند آذربایجان غربی ، مازندران و گلستان ، شهرها و استان‌های دیگر از جمله شهرستان کویری آران و بیدگل در استان اصفهان با داشتن آکادمی والیبال ، تعداد زیادی از فرزندان این خطه را به سمت و سوی والیبال این ورزش خانوادگی و دوست داشتنی در کشورمان سوق داده است.
در آکادمی والیبال سحاب آران و بیدگل که در سال 1393 به همت خیر بزرگ مرحوم منصور سحابی راه اندازی شد از 250 تا 400 نفر در سنین هشت تا 17 سال در آن مشغول ورزش والیبال هستند و تیم فرش گل نقش آران و بیدگل نیز از همین جوانان است.
لیگ دسته یک والیبال کشور روز گذشته در چهار شهر ایران آغاز شد که تیم فرش گل نقش آران و بیدگل در هفته نخست میهمان تیم کیمیاگر تهران بود.
تیم والیبال فرش گل نقش آران و بیدگل در هفته نخست لیگ دسته یک باشگاه های کشور سه بر 2 نتیجه را به تیم کیمیاگر تهران واگذار کرد.
در این مسابقه که در سالن شهید کاظمی غرب تهران برگزار شد درست اول را کیمیاگر در یک بازی نفسگیر ۳۳ بر ۳۱ پیروز شد.
دست دوم تیم فرش گل نقش بر بازی مسلط شد و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد.
دست سوم را نیز فرش گل نقش ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد.
کیمیاگر با استفاده از شور و هیجان تماشاگران خود دست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ گرفت.
درست پنجم این تیم والیبال کیمیاگر بود که با سرویس های حساب شده و بازی بدون احساس با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۳ پیروز شد تا نتیجه را سه بر دو به نفع خود تمام کند.
تیم فرش گل نقش آران و بیدگل بازی دوم خود را روز جمعه ۱۵ آذرماه جاری میهمان تیم هورسان رامسر خواهد بود.
این تیم در گروه دوم لیگ یک والیبال با تیم های اسپورت هوشیار تبریز، شهرداری جوان ارومیه، ادیما نور، نیروی زمینی تهران، خوش سیما آمل، شهرداری کرج، دشتستان بوشهر، هورسان رامسر و کیمیاگر تهران هم گروه است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم فوتبال استقلال سیلک کاشان در لیگ دسته یک جوانان ماندنی شد