صنعت‌نفت آبادان دنبال شکست پیکان تهران


آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای تداوم روند پیروزی خود در لیگ‌برتر فوتبال به دنبال شکست دادن پیکان تهران است.

بازار | ایرنا | 52 دقیقه پیش |12/3/2019 4:21:30 PM 43 بازدید

صنعت‌نفت آبادان دنبال شکست پیکان تهران

تیم فوتبال صنعت‌‍‌نفت آبادان پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی میزبان پیکان تهران است که برای ماندن در بالای جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت با ادامه روند نتایج مطلوب خود در لیگ برتر و پیروزی شیرین خارج از خانه برابر تیم فوتبال پدیده‌مشهد در حالی به دیدار پیکان می‌رود که تیم رقیب هفته گذشته استراحت کرد تا با توان بیشتری از لحاظ آمادگی جسمانی به مصاف میزبانش برود.

طلایی پوشان آبادانی که هفته گذشته با شکست پدیده مشهد خود را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک کردند برای شکست دادن پیکان تهران از امتیاز میزبانی و تشویق همه‌جانبه هواداران خونگرم شهر خود بهره می‌برند.

طالب ریکانی کاپیتان تکنیکی و شوت‌زن نفتی‌ها مانند دیدار برابر پدیده غایب مهم زردپوشان آبادانی به شمار می‌رود هر چند صنعت نفت در غیاب این بازیکن با تجربه توانست به سه امتیاز مهم و شیرین در مشهد دست یابد.

صنعت نفت آبادان با پنج برد، چهار تساوی و ۲ باخت و با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب ششمین پیروزی این فصل خود است تا خود را در جمع مدعیان قهرمانی ببیند.

تیم پیکان در ۱۱ دیداری که در لیگ انجام داده ۹ گل‌زده و هشت گل‌خورده و تفاضل گل یک مثبت از لحاظ هجومی و دفاعی آمار متوسطی دارد.

نفتی‌ها که در این فصل بر خلاف انتظارات ظاهر شده و خود را به عنوان یک حریف مدعی معرفی کرده و تاکنون تراکتورسازی و پدیده ۲ مدعی قهرمانی را شکست دادند و در برابر ۲ تیم پایتخت نشین استقلال و پرسپولیس شکست را پذیرا شد.

صنعت نفت بر خلاف فصل‌های گذشته دارای خط دفاعی مستحکمی است که مهاجمان زهردار لیگ هم برابر مدافعان نفت به دیوار سختی برخورده اند.

برای آبادانی‌ها تنها مشکلی که به وجود آمده است مشکل مالی این باشگاه است که صدای اعتراض سرمربی و بازیکنان این تیم را در آورده است. با این وجود و در آستانه این دیدار برزیلی های ایران آماده این بازی هستند هر چند تیم پیکان برای نزدیک شدن به بالای جدول نیاز به این سه امتیاز خارج از خانه دارند.

اسکوچیچ بزرگترین شاهکار این فصل را با شکست دادن تراکتور سازی تبریز و پدیده مشهد ۲ مدعی قهرمانی رقم زد تا چشم‌ها به این تیم خیره شود. نفتی ها که در برابر پیکان که یکی از بهترین خطوط حمله را در اختیار دارد دنبال کلین شیت( بسته بودن دروازه ) هستند تا از این دیدار سخت امتیاز کسب کنند.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: ما هفته گذشته در خانه پدیده به برتری رسیدیم ولی این پیروزی با ارزش باعث غرور تیم نخواهد شد و برای کسب سه امتیاز به مصاف پیکان خواهیم رفت.

مسلم مجدمی بیان کرد: پیکان تیم با کیفیتی است که در آبادان روی به بازی تاکتیکی خواهد آورد ولی ما انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز این دیدار داریم تا به صدر جدول نزدیک شویم.

وی افزود: مشکل مالی تیم، به دغدغه بازیکنان تیم تبدیل شده ولی برابر پیکان برای دل هوادارانی بازی خواهیم کرد که سرمایه اصلی صنعت‌نفت هستند و امسال به خوبی تیم را حمایت کرده‌اند.

یکی دیگر از بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان نیز گفت: بازی آسانی برابر پیکان تهران نداریم ولی این دیدار برای پیکانی‌ها سخت‌تر خواهد بود زیرا بازیکنان نفت بسیار آماده و با انگیزه هستند.

سیروان قربانی افزود: کسب سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم و با اهمیت است و با کمک هواداران این سه امتیاز را کسب خواهیم کرد تا در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد پنجشنبه هفته جاری و از هفته سیزدهم این مسابقات میزبان پیکان تهران است.

برچسب ها:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قهرمان ایرانی پارالمپیک درگذشت