دانش‌آموزان دامغانی رهسپار اردوی راهیان نور شدند


دانش‌آموزان دامغانی رهسپار اردوی راهیان نور شدند

سمنان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: نخستین کاروان دانش‌آموزی دختران شرق استان سمنان با سه دستگاه اتوبوس از دامغان راهی اردوی راهیان نور شد.

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ دستگاه اتوبوس شامل دانش آموزان شهر دامغان و امیریه و یک دستگاه از شهر شاهرود به صورت متمرکز از کانون امام خمینی (ره) دامغان اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در این سفر معنوی، سه راوی دفاع مقدس و سه مبلغ خانم همراه با این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اعزام‌ شدند.
تقی پور اظهار داشت: کاروان پسران دامغانی در بهمن ماه امسال به اردوی راهیان نور اعزام می‌شود.
وی به هدف از برگزاری این اردو اشاره کرد و گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد تعامل بین نوجوانان نسل امروز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از اهداف این اعزام است.
به گفته تقی پور، برنامه های فرهنگی، مسابقات مختلف هنری، توزیع بسته‌ و بروشورهای فرهنگی از دیگر برنامه های اردوی راهیان نور این شهرستان است.
وی خاطر نشان کرد: راهیان نور، فرصت طلایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: در این سفر چهار روزه، دانش آموزان از مناطق عملیاتی هویزه، فتح المبین، اروندکنار و شلمچه بازدید می‌کنند.
حدود ۱۴ هزار دانش آموز دامغانی در ۶۵۰ کلاس درس و زیر نظر یک هزار و ۱۸۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، در ۱۰۷ مدرسه، به تحصیل مشغول هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توزیع بسته های کمک معیشتی در رویان شاهرود