محرمی: پرسپولیس قدرت خود را به ذوب‌آهن دیکته کرد


محرمی: پرسپولیس قدرت خود را  به ذوب‌آهن دیکته کرد

تهران- ایرنا- پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در اصفهان قدرت خود را به ذوب‌آهن دیکته کرد و توانست به طلسم 9ساله نبردن‌هایش در نقش جهان پایان دهد.

«مجتبی محرمی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: سرخ‌پوشان به خوبی در فاز تهاجمی و فاز دفاعی عمل کردند و در طول 90 دقیقه نسبت به حریف خود برتری چشمگیری داشتند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: «سید جلال حسینی» در نقش کاپیتان تیمش را رهبری کرد و اینکه با سن بالا چنین آماده و با انگیزه در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رود باید، الگویی برای سایر بازیکنان باشد.

محرمی تصریح کرد: شاید برخی‌ها به خاطر نتایجی که کالدرون با پرسپولیس گرفته از او انتقاد کنند اما باید به این مربی زمان داد و فراموش نکنیم وی تازه هدایت پرسپولیس را گرفته است.

وی تاکید کرد: «علی علیپور» با گلی که در دیدار با ذوب‌آهن به ثمر رساند از فشار روحی خارج شد و به طور حتم در مسابقه‌های آینده با انگیزه بیشتری برای این تیم به میدان خواهد رفت.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس یک بازی عقب مانده در لیگ برتر دارد و اگر آن را با پیروزی پشت سر بگذارد با استقلال هم امتیاز خواهد شد. این تیم در این فصل هم شایستگی آن را دارد با ادامه یک روند ثابت برای چهارمین بار قهرمان شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی