هیات های اجرایی و نظارت آبروی افراد را حفظ کنند


هیات های اجرایی و نظارت آبروی افراد را حفظ کنند

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:هیات های اجرایی و نظارت در رد صلاحیت ها ابروی افراد را حفظ کنند.

ایت الله فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: اگر کسی را رد صلاحیت می کنید اشکالاتش را فقط با خودش مطرح کنید.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم باید در میدان باشد اما حضور نیروهای مومن ارزشمند و انقلابی را فدای مشارکت حداکثری نکنیم .

وی با بیان اینکه هیات‌های اجرایی باید ظرافت لازم را داشته باشند ، افزود: نباید افراد فاقد شرایط لازم تایید صلاحیت و مردم به شورای نگهبان بدبین شوند.

خطیب جمعه رشت متذکر شد: هیات های اجرایی ملت را به معتمدان رهبری نشورانند و بدبین نکنند ؛ چرا که هرکس مردم را به شورای نگهبان بدبین کند، خیانت کرده است.

وی تاکید کرد : ما از هیئت نظارت شورای نگهبان نیز می‌خواهیم افراد فاقد صلاحیت لازم را تایید صلاحیت نکنند و داوطلبان شرایط لازم را برای نمایندگی از جمله توانایی حرف زدن، عمل کردن، ساده زیستی و مردم داری را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت : شبکه‌های مجازی نخبگان را هدف قرار می‌دهند و عقاید ملت ها را زیر سوال می‌برند .

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز به دلیل این که معادلات جوامع بشری را تغییر داده مورد توجه دشمنان در جنگ شناختی و یکی از اهداف آنان است .

وی با بیان این که دشمن هم اکنون وارونه جلوه دادن دوران دفاع مقدس را یکی از این اهداف بزرگ دشمنان نشان داده افزود: می خواهند بگویند که این جنگ خواست مردم نبوده است در حالی که در سال ۱۳۷۰ سازمان ملل ، عراق را متجاوز اعلام کرد؛ و ملت مظلوم ایران فقط از خودشان دفاع کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه به شورای امنیت نامه نوشتند، گفت: این کشور به شورای امنیت نامه نوشتند که که موشک بالستیک ایران برای جامعه جهانی خطرناک است.

وی تصریح کرد :چگونه این کشورها خود همه سلاح‌های کشتار جمعی را دارند اما ملت ایران برای دفاع از مرز و بوم موشک می‌سازد فضولی می‌کنند.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به بازگشت یک واحد تولیدی گیلان به چرخه تولید گفت : روز گذشته یک واحد تولیدی که در ایران در گذشته حرف اول را داشت و به دلایلی تعطیل شده بود دوباره به چرخه تولید بازگشت که اقداماتی از این دست می تواند تاثیرات بسیار خوبی را برای اشتغال‌زایی و جذب جوانان داشته و گامی در جهت خودکفایی کشور باشد .

خطیب جمعه رشت در خاتمه از مسئولان خواست که اجازه واردات برای تولیدات مشابه انبوه داخلی موجود در کشور داده نشود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال عاشقانه خانم خواننده ممنوعه به عیسی آل کثیر ! / ابراز علاقه از جنس عشق !