هیات‌ها رقابت دوچرخه سواری جایزه بزرگ اجرا کنند


هیات‌ها رقابت دوچرخه سواری جایزه بزرگ اجرا کنند

سمنان- ایرنا- سرمربی تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری نوجوانان و جوانان گفت: هیات‌های استانی، رقابت‌های دوچرخه سواری جایزه بزرگ را به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی طراحی و اجرا کنند.

مهرداد صفرزاده عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ در استان‌ها به منظور جذب استعدادها، ترغیب دوچرخه سواران و توسعه این رشته ورزشی در بخش نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش از برنامه‌های فدراسیون دوچرخه سواری است.

وی بیان کرد: همکاری و هماهنگی وزرات آموزش و پرورش در ترویج رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در بین نوجوانان و جوانان و شناخت نیروهای مستعد مهماست.

سرمربی تیم‌های ملی دوچرخه سواری نوجوانان و جوانان ادامه داد: به منظور ارتقا جایگاه این رشته ورزشی دوره‌های مربی‌گری در مراکز مختلف برگزار می‌شود.

صفرزاده تاکید کرد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در رده سنی نوجوانان به طور مسلم آینده تیم ملی دوچرخه سواری کشور را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های دوچرخه سواری در کشور، تصریح کرد: پیست‌های استاندارد این رشته ورزشی باید در استان‌ها احداث شود و اکنون مهم ترین پیست مورد نیاز پیست‌های "بی ام ایکس" است.

صفرزاده با بیان اینکه یکی از پیشرفته‌ترین پیست‌های بی ام ایکس در قم در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: این پیست دوچرخه سواری نمایشی در پشتوانه‌سازی تیم‌ها در بخش نونهالان و نوجوانان کمک‌کننده است.

سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دوچرخه سواری یادآور شد: احداث پیست‌های دوچرخه سواری مانند بی ام ایکس همکاری و حمایت شهرداری‌ها را می‌طلبد.

لرستان با کسب ۶۴۱ امتیاز در مجموع تیمی قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم‌های اصفهان و کرمان با کسب ۶۳۱ و ۶۱۰ امتیاز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

سرمربی تیم های ملی دوچرخه سواری نوجوانان و جوانان برای نظارت بر رقابت‌های دوچرخه سواری رده سنی جوانان کشور به سمنان سفرکرده است.

رقابت‌های دوچرخه سواری رده سنی جوانان قهرمانی کشور به مدت ۲ روز طی در روزهای چهاردهم و پانزدهم آذر ۹۸ در بوستان تفریحی سوکان شهر سمنان برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پلیس در اغتشاشات اخیر درایت نشان داد/ مردم حامی ناجا