پنج عضو حزب اعتماد ملی داوطلب نمایندگی مجلس می شوند


پنج عضو حزب اعتماد ملی داوطلب نمایندگی مجلس می شوند

تهران- ایرنا- سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: با تصویب اعضای کمیته تعامل این حزب مقرر شد پنج عضو اعتماد ملی در فرصت باقی ماندهدر مراکز ثبت‌نام و فرمانداری‌ها و حوزه‌های انتخابیه برای داوطلبی مجلس یازدهم نام‌نویسی کنند.

اسماعیل گرامی مقدم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهارداشت: از مدت ها قبل که بحث کیفیت مشارکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حزب اعتماد ملی مطرح بود که دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی، جلسات متعددی ترتیب داد و در نهایت با تنظیم و ارائه منشور انتخاباتی تصمیم خود مبنی شرکت در انتخابات اتخاذ کرد.

وی افزود: هشتم آذر ماه ۹۸ در جلسه شورای مرکزی پیام دبیرکل حزب اعتماد ملی خطاب به اعضا مبنی بر لزوم و ضرورت حضور در انتخابات و حفظ نهاد انتخابات قرائت شد و پس از آن شورای مرکزی حزب تصمیم به شرکت در انتخابات گرفت و از اعضای حزب در سراسر کشور خواست با تمام ظرفیت در این کارزار ملی و دموکراتیک ثبت نام کرده و شرکت کنند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: امروز- جمعه- کمیته تعامل حزب اعتماد ملی تشکیل و مقرر شد، الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی، محمدعلی افشانی، محمد صادق جوادی حصار، رئوف قادری و رحیم ابوالحسنی رئیس دفتر سیاسی این حزب در انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کنند.

گرامی مقدم یادآور شد: در کمیته تعامل حزب مصوب شد دیگر اعضای حزب در سراسر کشور که شرایط لازم برای ثبت نام و نمایندگی را دارند در فرصت باقی مانده در مراکز ثبت نام و فرمانداری های حوزه های انتخابیه خود، حضور یافته و اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در شرایطی که در کشور نیاز به وحدت، همدلی و تقویت جنبه جمهوریت نظام بیش از همیشه احساس می شود، انتخاباتی سالم، آزاد و رقابتی در پیش داشته باشیم. انتظار داریم حال که همه اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا کرده و نهادهای نظارتی با رویکرد و نگاه ملی صلاحیت ها را مورد بررسی قرار دهند و قانون و مراجع چهارگانه مصرح در قانون را ملاک نظر قرار دهند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اگر نهادهای نظارتی رویکرد سیاسی را نسبت به اصلاح طلبان کنار بگذارند، انتخابات قابل قبول و رقابتی پیش رو خواهیم داشت و باعث مشارکت بهتر و بیشتری از طرف مردم خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟