لوئیس همیلتون: ورشتپن می خواهد به مرسدس بیاید


فرمول یک ایران – لوییس همیلتون که الان شایعات زیادی در مورد تیم آینده وی در حال منتشر شدن است، در مراسم اهدای جوایز سالانه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به برترین های سال، بیان کرده است که مکس ورشتپن می خواهد به تیم فرمول یک مرسدس بیاید. لوییس همیلتون در مصاحبه خودش اعلام کرد: دوران جالبیست، رانندگان زیادی وجود دارند که دنبال صندلی برای رانندگی کردن...

فرمول یک ایرانلوییس همیلتون که الان شایعات زیادی در مورد تیم آینده وی در حال منتشر شدن است، در مراسم اهدای جوایز سالانه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به برترین های سال، بیان کرده است که مکس ورشتپن می خواهد به تیم فرمول یک مرسدس بیاید.

لوییس همیلتون در مصاحبه خودش اعلام کرد:

دوران جالبیست، رانندگان زیادی وجود دارند که دنبال صندلی برای رانندگی کردن می گردند. میزان تماس هایی که با توتو گرفته می‌شود فوق العاده زیاد است، مخصوصا از طرف کسی که تازه روی صحنه بود(مکس ورشتپن).

همه به توتو می گویند که می‌خواهند تیمشان را ترک کنند و به تیم ما بیایند. چیز قابل درکی است این موضوع، چونکه همه می خواهند پیروز شوند و بخشی از فرمول پیروزی باشند.

لوئیس همیلتون: ورشتپن می خواهد به مرسدس بیایدلوئیس همیلتون: ورشتپن می خواهد به مرسدس بیاید لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن

همیلتون در مورد اینکه چقدر از این موضوع که آینده توتو ولف در ادامه حضور او در مرسدس تاثیرگذار است نیز اعلام کرد:

من نمی دانم و انرژی زیادی نیز برای(فکر کردن) این موضوع صرف نکردم. من جایی که هستم را دوست دارم و دوست دار افرادی هستم که با آنها کار می کنم. خیلی سخت است از جایی که دوست دارید جدا شوید.(این حس من) شامل تیم، کمپانی و تمامی افراد و مدیران مرتبط می شود. من از 13 سالگی در مرسدس بوده ام، بنابراین تصور اینکه جای دیگری باشم برایم واقعاً سخت است. طی این هفت ساله گذشته که من در آنجا حضور داشتم و چیزهایی که ساخته ایم– البته بدیهی است مرسدس پیشتر از این(حضور من) کار ساخت این ساختار را شروع کرده بود- در حال حاضر (مرسدس) کاملا قدرت برتر است. این یک تلاش و نیرومندی فوق العاده است و باور دارم که زمان زیادی از ما گرفته شده است تا چنین چیزی را بسازیم و با این پیوستگی حفظ قدرت کنیم.

این چیزی نیست که یک شبِ بدست آمده باشد. تیم های دیگر این انسجام ما را ندارند. آیا این روند بدون حضور توتو به مانند قبل است؟ فکر نمی کنم. اما توتو در انتخاب چیزهای درست برای خودش آگاه است، همانطوری که من مسیر خودم را انتخاب می کنم توتو نیز بهترین آینده ممکن را برای خودش و خانواده اش انتخاب می کند. تغییر گاهی اوقات چیز خوبیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز