تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم ایران خودرو دیزل


تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم ایران خودرو دیزل

خبرگزاری آریا- مدیران عامل جدید و قدیم شرکت ایران خودرو دیزل تودیع و معارفه شدند.

تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم ایران خودرو دیزل
خبرگزاری آریا- مدیران عامل جدید و قدیم شرکت ایران خودرو دیزل تودیع و معارفه شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این مراسم که با حضور عباس ملکی قائم مقام ایران خودرو و همچنین تعدادی از مدیران ایران خودرو دیزل برگزار شد از زحمات مهدی یونسیان مدیر عامل سابق ایران خودرو دیزل تجلیل و محمد زالی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.
مهدی یونسیان مدیر عامل سابق این شرکت گفت: در طول مدیریتم با همراهی همکاران توانستیم رشد تولید را دو برابر کرده و سود شرکت را به 30 درصد برسانیم.
وی تاکید کرد: شرکت‌های خودرویی در دو سال گذشته شرایط سختی را سپری کردند، اما بعضی از شرکت‌ها همچون ایران خودرو دیزل توانستند پابرجا بمانند.
یونسیان به گستردگی تنوع تولیدات این شرکت به ویژه برای حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: برای سال آینده گاز سوزکردن 6 هزار خودرو ون در برنامه است که در صورت حمایت قانونی دولت و همچنین تحریک تقاضا علاوه بر تأمین این خودرو‌ها می‌توان تولیدات تعهد داده شده را برای بازار افزایش داد.
مدیر عامل جدید ایران خودرو دیزل نیز در همین رابطه گفت: باید ایران خودرو دیزل به شرکتی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.
زالی با اشاره به سخنان یونسیان در خصوص پابرجا ماندن شرکت ایران خودرو دیزل در شرایط سخت افزود: دیگر نمی‌توان با این منطق ایران خودرو دیزل را هدایت کرد بلکه باید علاوه بر بازار‌های داخلی چشممان به صادرات و بازار‌های خارجی باشد.
وی گفت: توانایی متخصصان ایران خودرو دیزل به اندازه‌ای است که ما می‌توانیم با تکیه بر توسعه منابع انسانی بسیاری از مشکلات موجود را رفع کرده و گام‌های جدی برای توسعه کمی و کیفی شرکت برداریم.
زالی افزود: بسیاری از کامیون‌ها که در جاده‌ها تردد می‌کنند در شأن مردم ما نیست بنابراین باید همواره در تولیدات کیفیت را در کنار کمیت اصل قرار داد.
وی تاکید کرد: سهم قطعه فروشی ما باید در بازار بیشتر و برای مشتریان جذاب باشد و این که صرفاً چشممان به حمایت مالی ایران خودرو باشد به هدف نمی‌رسیم بلکه باید دیدگاه خود را تغییر داده و ساختار ایران خودرو دیزل را متحول کنیم.
محمد زالی پیش از این مدیر شرکت ایپکو (تحقیق و طراحی موتور) ایران خودرو بود.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علم و صنعت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟