بنیاد ملی فناوری فرهنگی راه‌اندازی می‌شود


بنیاد ملی فناوری فرهنگی راه‌اندازی می‌شود

مدیر رَسته فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه بنیاد ملی فناوری فرهنگی هفته آینده افتتاح می‌شود گفت: ورود کسب‌وکار نوین در حوزه روستایی و خدمات جدید کسب‌وکار از مواردی است که در حوزه روستا باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدعبده ابطحی، مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب‌وکار و اشتغال» پایدار وزارت کار با حضور در نشست هم‌اندیشی،‌ شناسایی و به‌کارگیری ظرفیت اکوسیستم استارت‌آپی در حوزه کسب‌وکارهای روستایی، با اشاره به اینکه در اقتصاد ملی برای پشتیبانی کسب‌وکار خرد و استارت‌آپ‌ها تمرکز وزارت کار روی فناوری فرهنگی و صنایع دستی است، گفت: مجموعه‌هایی را که در این بخش فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه "قطعاً در حوزه روستا باید به تمام موارد توجه کنیم" گفت: ورود کسب‌وکار نوین در حوزه روستایی و خدمات جدید کسب‌وکار از مواردی است که در حوزه روستا باید به آن توجه شود.

ابطحی اظهارداشت: در بخش خدمات جدید کسب‌وکارمحصولات روستایی را باید به یک بازار بزرگتر و به مجموعه بزرگتر وصل کنیم. از مجموعه‌ای که بتواند ایفای نقش کند و نهاد پشتیبان کسب‌وکار ایجاد کند استقبال می‌کنیم.

مدیر رَسته فناوری اطلاعات با اعلام اینکه در هفته آینده بنیاد ملی فناوری فرهنگی افتتاح رسمی می‌شود گفت: آنان که سوار بر موج فناوری هستند و سررشته نوآوری و خلاقیت را در دست دارند از این شرایط بسیار منتفع شده و در مقابل، آنان که آموزشی متناسب با این تغییر خارق‌العاده ندیده‌اند یا اشتغال آنها به‌واسطه این انقلاب به خطر می‌افتد، بسیار متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/+

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403