مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند


مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند

رییس ستاد برگزاری مراسم 9 دی استان تهران گفت: با وجود فشارهای اقتصادی ، تحریم ها و گرانی ها مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و مسئولان باید دست مردم را ببوسند ، مردم ایران دِین خود را به انقلاب ادا کردند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در اولین جلسه مراسم ۹ دی شهرستان ورامین که با حضور امام جمعه خیرآباد ، معاون فرماندار و کلیه مسئولان شهرستانی در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد ، طی سخنانی تصریح کرد: بسیجیان و مردم با بصیرت ورامین در فتنه اخیر سنگ تمام گذاشتند ، با تدبیر و رشادت های مهم مسئولان و مردم بار دیگر روحیه انقلابی دیار ۱۵ خرداد برای همگان نمایان شد.

وی ادامه داد: باید در خصوص فتنه اخیر خدا را شکر کنیم که با هوشیاری مردم خنثی شد ، بسیاری از شهرهای ایران درگیر این فتنه های بزرگ بودند ؛ اعتراظات حق مردم بوده و هست اما این اتفاق اخیر در کشور فتنه بزرگی بود و دشمنان از شیوه عجیبی استفاده کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فتنه اخیر جمع شده، ولی حل نشده است ، مردم با بصیرت انقلاب اسلامی با هوشیاری به میدان آمدند ، ما امسال ۲۲ بهمن و انتخابات را در پیش داریم و دشمن دنبال فرصت است و با این شرایطی که بنده توضیح دادم ، مراسم گرامیداشت ۹ دی امسال بسیار مهم و حساس است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یادآور شد: امروز شبکه های ماهواره ای ، رهبری ، نظام و انقلاب اسلامی را متهم به دروغگویی و ... می کنند ، در خصوص گرانی بنزین اگر رهبری پای میدان نمی آمدند نظام و دولت از دست می رفت ؛ این مسائل باید برای جوانان و مردم روشنگری بشود که فتنه اخیر چقدر حساس بود و چگونه با حضور مسئولان و مردم با بصیرت خنثی شد.

رییس ستاد برگزاری ۹ دی استان تهران افزود: با وجود فشارهای اقتصادی ، تحریم ها و گرانی ها مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و مسئولان باید دست مردم را ببوسند ، مردم ایران دِین خود را به انقلاب ادا کردند.

در این جلسه مقرر شد که کلیه ادارات ، نهاد ها و ارگان های دولتی برنامه های پیشنهادی خود را جهت برگزاری مراسم ۹ دی ارائه دهند و همچنین گرامیداشت مراسم شهدای ۱۰ دی که از روز های مهم و حساس در تاریخ ورامین است جزو بحث های این جلسه بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) مهرانه مهین‌ترابی در 66 سالگی؛ تغییر چهره «مرضیه» سریال دلدادگان بعد 7 سال