رسانه همسنگ مسائل سیاسی به مسائل فرهنگی بپردازد


رسانه همسنگ مسائل سیاسی به مسائل فرهنگی بپردازد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار پرداختن به مسائل سیاسی که جایگاه ویژه‌ای در رسانه دارد باید همسنگ آن به مسائل فرهنگی نیز بپردازیم چراکه با پرداخت به این حوزه از آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود.

داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، در جشن ۲۰ سالگی ایسنا در قزوین با اشاره به پایین بودن ضریب بهره‌وری در کشور اظهار کرد: خبرگزاری‌ها از جمله مصادیق بهره‌وری بالا هستند که با کمترین هزینه بیشترین فایده را به جامعه می‌رسانند.

وی عنوان کرد: ایسنا از جمله خبرگزاری‌هایی است که به‌صورت دانشجویی اداره می‌شود و در سراسر کشور حدود ۵۰۰ نفر در آن فعالیت دارند که درصد کمی از آنان کارمند رسمی هستند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان به ایسنا اعتماد دارند که این امر ستودنی است، اعتماد مردم به رسانه‌ها نیز ستودنی است اگرچه گاهی ممکن است تخریبی از سوی برخی رسانه‌ها صورت گیرد ولی در مجموع وقتی عملکرد رسانه‌ها را بررسی کنیم معدل عملکردشان مطلوب است و از آنان تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: امروز عصر فناوری اطلاعات است که سرعت انتشار اخبار در آن مهم است و رسانه‌ها از جمله نهادهای بهره‌ور محور کشور به شمار می‌روند که به نحو احسنت انجام وظیفه می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: ایسنا از جمله رسانه‌هایی است که اخبار صحیح را با سرعت بالا منتشر می‌کند و هزینه‌کرد در این خبرگزاری با سایر دستگاه‌ها قابل مقایسه نیست.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار پرداختن به مسائل سیاسی که جایگاه ویژه‌ای در رسانه دارد باید همسنگ آن به مسائل فرهنگی نیز بپردازیم چراکه با پرداخت به این حوزه از آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود و کشور از برخی معضلات رهایی پیدا می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری