مسئولان اجازه گرانی و سوءاستفاده به افراد فرصت طلب ندهند


مسئولان اجازه گرانی و سوءاستفاده به افراد فرصت طلب ندهند

امام جمعه موقت همدان گفت: مردم در اغتشاشات اخیر توطئه دشمن را شناخته و با تدبیر از آن به خوبی عبور کردند.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان، با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: هدف جهان استکبار انداختن تفرقه بین مسلمانان بوده و نیاز جامعه امروز، وحدت بیش از پیش دانشگاه و حوزه است.


وی در ادامه باا شاره به هفته پژوهش خاطرنشان کرد: هفته گذشته جشنواره علامه حلی برگزار شد و از طلبه‌های محقق و پژوهشگر تقدیر به عمل آمد و مجموعه مقالات محققان نیز چاپ می شود.


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه کنگره بزرگداشت آیت الله تالهی هفته جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری درباره شخصیت والای آیت الله تالهی سخنان قابل توجهی فرموده اند.


وی در بخش دیگری از سخنانش گریزی به مسئله اغتشاشات اخیر زد و تصریح کرد: مردم به خوبی درک کردند که دست دشمنان در این حوادث مشهود بوده چرا که دشمنان سال ها به فکر ضربه زدن به نظام اسلامی هستند البته مردم ما نیز به خوبی ورود پیدا کرده و توطئه دشمن را خنثی کردند.


فاضلیان تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که از خانواده های آسیب دیدگان در اغتشاشات اخیر سرکشی کرده و افرادی که بی گناه فوت کردند شهید اعلام شوند و به خانواده آنان دیه پرداخت شود.


وی بیان کرد: آگاهی دادن به مردم و توجیه جامعه درباره گرانی های اخیر هنوز رخ نداده که باید انجام شود.


این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان باید احساس مسئولیت کنند، گفت: مسئولان باید به فکر توسعه حمل و نقل عمومی باشند و اجازه گرانی و سوءاستفاده را به افراد فرصت طلب ندهند و به نوعی پاسخگوی مردم باشند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل