بیست و پنجمین اهدای زندگی در زنجان


بیست و پنجمین اهدای زندگی در زنجان

بیست و پنجمین اهدای زندگی در زنجان با ایثار خانواده قیداری ثبت شد.

به گزارش ایسنا، اهدای عضو اقدامی خداپسندانه برای حفظ زندگی انسان‌ها، فرصتی دوباره برای زیستن بوده و نویدبخش ضرباهنگ خوش زندگی به بیماران و خانواده‌های آنان بوده و امید به فردایی بهتر را در وجود آنان بارور می‌کند.

شهریار امام‌وردی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با بیست و پنجمین اهدای عضو انجام شده در استان، اظهار کرد: بیست و پنجمین اهدای عضو سال‌جاری در استان متعلق به خانم ۵۲ ساله از خدابنده است که بر اثر خونریزی مغزی در یکی از بیمارستان‌های شهرستان بستری بود، اهدا شد.

وی افزود: پس از اطلاع از مرگ مغزی بیمار، اقدامات لازم برای کسب رضایت از خانواده مرحومه «منیژه سلیمانی» انجام شد و این اقدام ایثارگرانه، جان دوباره‌ای به بیماران نیازمند به پیوند عضو بخشید.

این مسئول تصریح کرد: پس از کسب رضایت از خانواده این بیمار مرگ مغزی، ارگان‌های حیاتی آن مرحومه شامل کلیه و کبد برای اهدای عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضاء معاونت درمان دانشگاه علوم پرشکی استان زنجان در رابطه با روش‌های دریافت کارت اهدای عضو، خاطرنشان کرد: از جمله روش‌های دریافت کارت اهدای عضو، ارسال کد ملی به شماره ۳۴۳۲، شماره‌گیری #۳ ۳۴۳۲ و یا مراجعه به سایت اهدای عضو به آدرس https://ehda.center جهت اخذ کارت اهدای عضو است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محمود عزیزخانی مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان شد