خداحافظی کادیلاک CT6 با بازار ایالات‌متحده


خداحافظی کادیلاک CT6 با بازار ایالات‌متحده

از اواخر سال گذشته همواره بحث خاتمهٔ تولید تعدادی از سدان‌های جنرال موتورز مطرح بود که یکی از این سدان‌ها، پرچم‌دار کادیلاک یعنی CT6 است. البته بعداً گفته شده که احتمالاً تولید این خودرو در کارخانهٔ دیگری همچنان ادامه خواهد یافت چراکه CT6 به‌نوعی ویترین توانایی‌ها و تکنولوژی‌های کادیلاک محسوب می‌شود؛ اما با همهٔ این‌ها،... The post خداحافظی...

از اواخر سال گذشته همواره بحث خاتمهٔ تولید تعدادی از سدان‌های جنرال موتورز مطرح بود که یکی از این سدان‌ها، پرچم‌دار کادیلاک یعنی CT6 است. البته بعداً گفته شده که احتمالاً تولید این خودرو در کارخانهٔ دیگری همچنان ادامه خواهد یافت چراکه CT6 به‌نوعی ویترین توانایی‌ها و تکنولوژی‌های کادیلاک محسوب می‌شود؛ اما با همهٔ این‌ها، به نظر می‌رسد این سدان لوکس شانسی برای ادامهٔ حیات نخواهد داشت زیرا به گزارش Speed Twitch، تولید کادیلاک CT6 به‌طور قطعی در ماه ژانویهٔ آینده به پایان خواهد رسید.

خداحافظی کادیلاک CT6 با بازار ایالات‌متحده

در ابتدا قرار بود در ژوئن امسال CT6 از خط تولید کنار برود اما جنرال موتورز تصمیم گرفت تولید این خودرو و شورلت ایمپالا را تا پایان سال تمدید کند. اعتقاد بر این بود که تولید این دو سدان بزرگ در ژانویهٔ 2020 پایان میابد و حالا این گزارش مُهر تأییدی بر این گمانه‌زنی‌ها میزند. این اقدام آیندهٔ کارکنان کارخانه که اکثر آن‌ها عضو اتحادیهٔ کارگران خودرویی متحد یا UAW هستند را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. بنا بر گزارش‌ها، به کارگران عضو این اتحادیه پیشنهاد جابجایی به سایر کارخانه‌ها در میشیگان یا اوهایو یا بازخرید داده خواهد شد اما ظاهراً دیگر کارگران اخراج خواهند شد.

خداحافظی کادیلاک CT6 با بازار ایالات‌متحده

بسیاری سرنوشت کادیلاک CT6 را گیج‌کننده می‌دانند. این سدان پرچم‌دار با مدل 2016 به بازار آمد و با ظاهر زیبا و شیک خود، موج‌هایی را ایجاد کرد. سپس تنها دو سال بعد کادیلاک آن‌را مورد فیس‌لیفتی جزئی قرار داد و نسخهٔ اسپرت CT6-V را هم با پیشرانهٔ جدید 4.2 لیتری V8 توئین توربوی بلک‌وینگ معرفی کرد؛ بنابراین به نظر می‌رسید همه‌چیز در آیندهٔ این خودرو روشن است اما ناگهان جنرال موتورز تصمیم به خاتمهٔ تولید آن گرفت. تصمیم به حذف CT6 پیش از آنکه CT6-V حتی برای فروش عرضه شود باعث طرح این سؤال شده که چه بحرانی در کادیلاک روی داده است. درهرحال لازم به ذکر است که تولید CT6 فقط در ایالات‌متحده به پایان می‌رسد اما در چین که سدان‌های لوکس هنوز تقاضای بالایی دارند همچنان تولید خواهد شد.

خداحافظی کادیلاک CT6 با بازار ایالات‌متحده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! / الینا کیست؟!