نیاز دانش آموختگان به مهارت‌هایی از جنس پژوهش هم گرا


نیاز دانش آموختگان به مهارت‌هایی از جنس پژوهش هم گرا

رئیس همایش هم گرایی در علوم پزشکی: هم اکنون جامعه نیاز‌های جدیدی دارد و دانش آموختگان دانشگاهی باید به مهارت‌های جدید از جنس پژوهش‌های هم گرا سوق داده شوند

نیاز دانش آموختگان به مهارت‌هایی از جنس پژوهش هم گراسید مهدی رضایت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه همایش «همگرایی در علوم پزشکی: ضرورت‌ها و ملزومات» گفت: این همایش را فرهنگستان علوم پزشکی تحت عنوان هم گرایی در علوم پزشکی برگزار کرد.

وی افزود: موضوع هم گرایی در علوم پزشکی موضوعی جدی در سطح جهان است که باید به آن توجه داشته باشیم و باید بتوانیم در سیستم کلاسیک فعلی تغییرات جدی ایجاد کنیم.

رضایت با بیان اینکه باید تغییرات جدی در بخش‌های آموزش، پژوهش و فناوری ایجاد شود، گفت: امروزه با مسائل جدی و جدید که از تلفیق فرارشته‌ای و بین رشته‌ای ایجاد می‌شود رو به رو هستیم و دانش آموختگان و نیروی انسانی ما به مهارت‌های جدیدی نیاز دارند و ما مجبوریم به سمتی از جنس پژوهش‌های هم گرا در بخش علم و فناوری نوین حرکت کنیم.
رئیس نخستین همایش هم گرایی در علوم پزشکی افزود: فرهنگستان علوم پزشکی متولی اصلی این موضوع است و هم اکنون استادانی از ۲۵ دانشگاه و مراکز تحقیقاتی کشور برای ارائه و تبادل نظر در حوزه هم گرایی در علوم پزشکی در این همایش حضور دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها