نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروی انتظامی شرق تهران برپا شد


نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروی انتظامی شرق تهران برپا شد

تهران- ایرنا- همزمان با هفته پژوهشی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروی انتظامی شرق استان تهران برپا شد.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب برپا گردیده است، فعالیت‌های پژوهشی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم افزاری در معرض دید عموم قرار گرفت.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در مراسم گشایش این نمایشگاه با اشاره به حرکت پلیس به سمت پژوهش‌محوری گفت: پلیس تلاش دارد تا با حرکت علمی در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی تحول عظیمی در حوزه مأموریت‌های خود ایجاد کند چرا که استفاده از شیوه‌های قدیمی، در مقابله با جرائم، پاسخگوی نیاز امروز جامعه نیست.
سردار کیومرث عزیزی افزود: حرکت به سمت استفاده از مباحث علمی و پژوهش محور، خدمات گسترده‌تری را به جامعه ارائه کرده و از امنیت پایدار جامعه حراست کند.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور ارتقاء جایگاه تحقیق و پژوهش، از توان علمی افراد حقیقی و حقوقی و سازمان‌های مختلف از جمله مراکز دانشگاهی استفاده کرده و از تحقیقاتی که کارکرد پلیس را افزایش دهد، حمایت می‌کند.
وی با اشاره به لزوم تبیین گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف گفت: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه امنیت و کارکردهای پلیس و ارائه نتایج تحقیق و پژوهش‌های این حوزه، کارکردهای خود را ارتقاء داده و مردم را از دستاوردهای آن برخوردار سازد.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروی انتظامی در هفته پژوهشی و در حسینیه سیدالشهداء شهدای گمنام واقع خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید رسولجو پذیرای عموم مردم است.
۲۳ تا ۲۹ آذر هفته پژوهش نام دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل