بناهای کرج ایمن سازی می شود


بناهای کرج ایمن سازی  می شود

کرج - ایرنا - سازمان آتش‌نشانی وخدمات‌ایمنی شهرداری کرج و سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز در قالب تفاهم نامه‌ای به ایمن سازی بناها و ساختمان های جدید در کرج می پردازند.

محمد یساولی رییس سازمان آتش نشانی کرج روز دوشنبه در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه اظهارداشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به دنبال این است که با ارائه آموزش‌های ایمنی، دانش و توانایی شهروندان در زمینه پیشگیری و مواجه با حوادث را بالا ببرد تا بتوانند به موقع اقدامات ایمنی و به امدادرسانی کمک کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی آماده هر گونه همکاری در بحث ارائه خدمات آموزشی به موسسات، ادارات و شرکت‌ها است،‌ افزود: این سازمان در آغاز هر سال با تمام ادارات، شرکت ها، موسسات و دستگاه‌های اجرایی مکاتبه می کند تا در صورت نیاز پاسخگوی نیازهای الزامی در زمینه ارتقای سطح ایمنی ساختمان ها شود.

یساولی در بخش دیگری ازسخنانش اظهارداشت:‌ با توجه به فصل سرما مردم به استفاده از وسایل گرمایشی روی آورده که سبب افزایش حوادث گازگرفتگی و مسمومیت با منوکسید کربن شده است.

رییس سازمان آتش نشانی کرج بیان داشت : در این زمینه آموزش های لازم به مردم برای پیشگیری از حوادث ارائه می شود.

این مسوول در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اکنون پنج هزار آتش‌نشان داوطلب در کلانشهر کرج فعال است که به دنبال این هستیم برنامه‌ریزی شود، سالی یکبار آموزش برای آنها داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان