«ماجراهای جورج و پپا» در بازار کتاب


«ماجراهای جورج و پپا» در بازار کتاب

«ماجراهای جورج و پپا» در قالب مجموعه‌ کتاب‌های «اولین تجربه‌های من» از سوی بخش کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر راهی کتابفروشی‌ها شد.

«ماجراهای جورج و پپا» در بازار کتاب «ماجراهای جورج و پپا» در بازار کتاب
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «ماجراهای جورج و پپا» در قالب مجموعه‌ کتاب‌های «اولین تجربه‌های من» براساس کتابی از انتشارات لیدی‌برد با ترجمه مهتاب یعقوبی از سوی بخش کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر راهی کتابفروشی‌ها شد.

عنوان‌های این مجموعه پنج جلدی عبارت است از «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در مطب دندانپزشکی»، «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در مرکز بازیافت»، «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در طبیعت»، «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در اردوی مدرسه» و «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در استخر».

پپا دختر کوچولوی بامزه‌ای است که با برادر کوچکش جورج که علاقه زیادی به عروسک آقای دایناسور دارد، در کنار پدر و مادرشان زندگی می‌کنند. آن‌ها عاشق ماجراجویی و یادگرفتن چیزهای جدید هستند. در هر داستان ماجرای جدیدی پیش می‌آید و جورج و پپا تجربه جدیدی به دست می‌آورند مثلا در کتاب «یک روز در مرکز بازیافت» پپا و جورج با خانم خرگوشه آشنا می‌شوند و چیزهای زیادی درباره بازیافت یاد می‌گیرند.
«ماجراهای جورج و پپا» در بازار کتاب

در کتاب «یک روز در طبیعت» پپا و خانواده‌اش برای گردش به جنگل می‌روند ولی آن‌قدر سرگرم دنبال کردن رد پاها می‌شوند که از ماشین‌شان دور می‌شوند و راه را گم می‌کنند. در «یک روز در اردوی مدرسه» پپا و دوستانش با اتوبوس مدرسه برای گردش به کوه می‌روند. وقتی آن‌ها به بالای کوه می‌رسند اتفاق جالبی را تجربه می‌کنند.
«ماجراهای جورج و پپا» در بازار کتاب

در پنجمن جلد این مجموعه با عنوان «یک روز در استخر» جورج و پپا به استخر می‌روند. اما جورج کمی می‌ترسد و عمو و پدرش تلاش می‌کنند او را راضی کنند داخل آب بپرد.

این کتاب‌ها برای گروه سنی «ب» (برای پیش‌دبستانی‌ها و سال‌های اول و دوم دبستان) مناسب هستند.

بخش کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر، مجموعه پنج جلدی «ماجراهای جورج و پپا» را با شمارگان هزار و 500 نسخه و قیمت 9هزارتومان برای هرجلد منتشر کرده است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایشگاه نقاشی کانون لرستان در حوزه علمیه خرم آباد به روایت تصویر