مجتمع کیک و شیرینی ملکا


مجتمع کیک و شیرینی ملکا در مشهد مقدس واقع شده است و از سال 1396 پذیرای شهروندان عزیز بوده است. مشتریان گرامی، مجموعه کیک و شیرینی ملکا را به تازگی محصولات، متفاوت بودن، شیرینی های خاص و کیک های طراحی شده بی نظیر می شناسند. تعهمد این مجموعه  به مشتریان باعث شده است که در […] نوشته مجتمع کیک و شیرینی ملکا اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای...

مجتمع کیک و شیرینی ملکا در مشهد مقدس واقع شده است و از سال ۱۳۹۶ پذیرای شهروندان عزیز بوده است. مشتریان گرامی، مجموعه کیک و شیرینی ملکا را به تازگی محصولات، متفاوت بودن، شیرینی های خاص و کیک های طراحی شده بی نظیر می شناسند. تعهمد این مجموعه به مشتریان باعث شده است که در این صنف پایدار بماند و محبوب مشتریان خود در سرتاسر کشور شود. در مجموعه ملکا تلاش بر نهایت کیفیت و کمال گرایی است و مجتمع کیک و شیرینی ملکا تضمین بالاترین کیفیت را در هر محصول به مشتریانش می دهد .

مجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکا

کیک ها و شیرینی های مجتمع ملکا، همچنین سایر محصولات مانند شکلات، اجیل و بستنی ها همگی جهت سفارش برای شما عزیزان فراهم شده اند. هدف این مجموعه آرامش و ایجاد حس خوب برای مشتریان است و در این راستا با تکیه و توکل به خداوند متعال و بکارگیری زبده ترین متخصصین، تنوع گسترده ای از محصولات خوشمزه را در فروشگاه می توان یافت .

مجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکا

ذبده ترین قنادان کشور در این مجموعه مشغول به کار هستند تا طراحی تخصصی صورت گرفته مطابق میل مشتریان را با نهایت کیفیت و خوشمزگی تولید کنند.محصول تولید شده در بسته بندی زیبا و شکلی، در زمان دقیق و در مکان مورد نظر به مشتریان تحویل داده می شود .هر روز با تعداد متنوعی از کیک ها و شیرینی های خاص این فروشگاه شروع به کار می کند . تمامی محصولات داخل فروشگاه با استفاده از دیدگاه اصلی مجموعه یعنی بکارگیری خلاقیت و مهارت تولید شده اند.

آدرس فروشگاه : خراسان رضوی، مشهد مقدس، بلوار ملک‌آباد، بین ملک‌آباد ۱۹ و ۲۱

مجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکامجتمع کیک و شیرینی ملکا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی