منطقه پرواز ممنوع در نقاط روستایی خراسان جنوبی اکران شد


منطقه پرواز ممنوع در نقاط روستایی خراسان جنوبی اکران شد

بیرجند - ایرنا - اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» از امروز (چهارشنبه) در مناطق روستایی استان خراسان جنوبی آغاز شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان جنوبی گفت: این فیلم در ۱۰ نقطه روستایی دهستان‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اکران می‌شود.

مهدی هنری روز چهارشنبه در حاشیه اکران این فیلم در روستای شاهرخت زیرکوه افزود: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا (ع) در دهستان‌های هدف و با همکاری حوزه هنری استان از امروز اکران فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به صورت سینما سیار در نقاط روستایی آغاز شد.

وی بیان کرد: فیلم تا پایان هفته در روستاهای شاهرخت و گزخت شهرستان زیرکوه، حسینیه درح و مسجد لانو شهرستان سربیشه، حسینیه روستای میغان، مصلی شوسف و مزار سیدعلی شهرستان نهبندان، شهر آسیابان، روستاهای تخته جان و خونیکسار شهرستان درمیان و حسینیه روستای جوخواه منتظریه طبس به نمایش گذاشته می‌شود.

این فیلم روایتگر داستان سه نوجوان است که حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیج می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم منطقه پرواز ممنوع از فیلم‌های موفق جشنواره فیلم کودک و نوجوان و جشنوار مردمی عمار به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه متن و پیام تبریک روز معلم فیزیک